دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Continent 7 Antarctica Series 1

در مستند Continent 7 Antarctica Series 1 شما سفر به قطب جنوب را تجربه خواهید کرد . بی شک قاره قطب جنوب سردترین مکان بر روی کره زمین است . این فیلم مستند عظیم برای حمایت از زندگی انسان و موجودات زنده ساخته شده و در آن به وقایع علم می پردازند زیرا گفته می شود که جهان در حال تغییر است . کارشناسان بقا و دانشمندان با جاسازی ماموریت های خود در زیر و بالای یخ های پهناور برای مبارزه با شرایط بی رحمانه و پیوستن به نیروهای مبارز برای کمک به تغییرات جهان می اندیشند . طوفان در قطب جنوب این قاره را به سردترین و خشک ترین شرایط در سیاره تبدیل می کند . تنایج هر تیم می تواند پیامدهای گسترده ای به درک بهتر چگونگی تغییرات آب و هوایی بر زندگی در سراسر جهان داشته باشد .

سایر توضیحات : دانشمندان مستقر در قطب جنوب به شرایط آب و هوایی در دمای بسیار سرد عادت کرده اند اما به این نتیجه رسیده اند که انسان ها به هیچ وجه نمی توانند در این مکان زندگی کنند و شرایط آب و هوایی مناسب هیچ انسانی نیست . در این هنگام پایگاه اسکات خاموش شده و تمامی ماموریت ها و پروازها از غرب قاره قطب جنوب لغو شده است . به همین دلیل آنها می خواهند برای همیشه آنجا را ترک کنند . در همین شرایط تیم گارد ساحلی USS وارد بازی می شوند و خرابی موتور را برطرف می کند .  یکی دیگر از تیم ها برای محافظت از 80000 هواپیمای بدون سرنشین خود در برابر طوفان شدید و سقوط تلاش می کند . در این هنگام دانشمندان در تلاش هستند برای تحقیقات و تغییر شرایط آب و هوایی از طریق اکوسیستم ها وارد عمل شوند و اگر فن آوری آنها با شکست مواجه شود می تواند زندگی آنها را در قطب جنوب به خطر بیاندازد . مستند Continent 7 Antarctica Series 1 به میزبانی کریس براونینگ منتشر شده و توسط نشنال جئوگرافیک به عنوان بخشی از سری N.G در سال 2017 پخش شده است .

مشخصات فیلم مستند Continent 7 Antarctica Series 1 :

– ژانر : مستند

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار :  15 نوامبر 2016

– مدت زمان : 48 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

شما از این پس می توانید فیلم های مستند مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید .

Continent 7 Antarctica Series

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *