دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Counting 2015

در این مستند نگاهی به پانزده بخش مختلف داریم که در واقع به هم پیوسته می باشند . از هرمکانی نظیر روسیه تا نیویورک سیتی و استانبل در این مستند دارای محتوا می باشد . مجموعه ای تصاویر هنری که از دل خاطرات , مقاله ها و محیط های هنری به دست آمده است . به جرات می توان گفت یکی از شاخص ترین مستندات ساخته شده توسط Choen مستند شمارش یا همان Counting می باشد . در این مستند تنها چیزی که شما به آن فکر نمی کنید تماشای فیلم می باشد تمام لحظه ها , تصاویر و فیلم ها به گونه ای است که تداعی کننده ی محیطی واقعی برای بیننده می باشد و او را به دل سفری ماجراجویانه می برد .

دانلود فیلم مستند Counting 2015

سایر توضیحات : فیلم مستند Counting 2015 توسط Jem Choen کارگردانی شده است . این کارگردان با تجربه و موفق تا به حال 12 بار نامزد دریافت جوایز مختلف بوده و 7 بار نیز توانسته آن را کسب کند . از مهمترین آثار این کارگردان می توان به سری Gravity Hill Newsreel اشاره کرد که در قالب 9 شماره منتشر شد . همچنین فیلم The 8 نیز از دیگر آثار برجسته ی او می باشد . مستند شمارش در 31 جولای 2015 منتشر گردید و توانست نمره ی قابل قبول 79 از 100 در سایت متاکریتیک را کسب کند و نشان دهد به عنوان یک مستند نمره ی قایل قبولی را کسب کرده است . مستند Counting با ارائه کردن موضوعات مختلف در قالب 15 بخش توانسته تمام ژانر مستند را شامل شده و صحنه هایی ناب را به وجود آورد .

دانلود فیلم مستند Counting 2015

مشخصات فیلم مستند Counting 2015 :

– ژانر : مستند

– استودیوی سازنده : Gravity Hill Films

– محصول کشور : آمریکا

– امتیاز : 5.8/10

– تاریخ انتشار : 31 جولای 2015

– مدت زمان : 111 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Counting 2015

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *