دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Crazy About Tiffany 2016

امروزه زیور آلات و وسایل تزیینی در بین خانم ها بسیار اهمیت خاصی دارد . شرکت Tiffany یکی از بزرگ ترین شرکت های زیورآلات سلطنتی و غیره می باشد . این شرکت به جز زیورآلات و طلا محصولاتی همچون چرم ، نقره ، کریستال ، عطر ، ساعت و لوازم جانبی شخصی و همچنین لوازم التحریر را هم در لیست خود دارد . این شرکت محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و اینترنتی به فروش می رساند ، اما معروفیت اصلی آن به خاطر جواهرات گران بهایی است که در سرویس های طلای خود به کار می برد . Tiffany در ابتدا یک مغازه کوچک بود که به فروش لوازم التحریر می پرداخت ولی رفته رفته کارشان را گسترش دادند تا اکنون بتوانند یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی طلا و جواهرات زینتی را داشته باشند . چارلز لوئیس تیفانی برای رسیدن به این رتبه زحمت های بسیاری کشیده است و همیشه پشتکار خود را دلیل بر این پیروزی های خود می داند .

دانلود فیلم مستند Crazy About Tiffany 2016

سایر توضیحات : این مستند شرکت Tiffany را به طور کامل به شما معرفی می کند و در بخش هایی از آن به شما می گوید که چگونه این جواهرات و طلاها ساخته و به دست مشتری ها می رسد . از دیگر موضوعات این فیلم می توان به توجه و علاقه خاص خانواده های سلطنتی و افراد معروف به این شرکت اشاره کرد ، که دلیل این همه معروفیت و توجه زیاد مردم به این شرکت حضور مدیرانی لایق و با تجربه همچون چارلز لوئیس تیفانی و جان بی جوان است که برای نظرات مردم و کیفیت کار خود ارزش فراوانی قائل هستند . شرکت تیفانی در سال 1878 ، موفق به کسب مدال طلا جایزه بزرگ ، برای طلا و جواهر و نقره ای که در این شرکت ساخته بود شد . این مراسم در نمایشگاه پاریس برگزار شده بود و تمامی جواهر سازان از تمام نقاط جهان به آنجا دعوت شده بودند و مردم هم از این نمایشگاه استقبال بی نظیری کردند که در نوع خود بی سابقه بوده است .

دانلود فیلم مستند Crazy About Tiffany 2016

– مشخصات فیلم مستند Crazy About Tiffany 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Matthew Miele

– استودیوی سازنده : Quixotic Endeavors

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 1 ساعت 26 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Crazy About Tiffany 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *