دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Discovery 100 Greatest

دیگر کسی نیست که شبکه دیسکاوری و اهداف این شبکه و همچنین مجموعه برنامه های این شبکه را نشناسد . شبکه ای که با هدف اطلاع رسانی در مسائل علمی و تکنولوژیک و به تجزیه و تحلیل انها میپردازد . در این مجموعه که 100 کشف بزرگ نام دارد به تحلیل 100 کشف بزرگ در زمینه های مختلف میپردازد . مجموعه ای ناب برای کسانی که به عرصه علمی و تکنولوژی علاقه دارند . بیل نای کسی که همه او را با نام The Science Guy می شناسند سری جدید یکی از بهترین برنامه های علمی را کارگردانی کرده است . این مجموعه شامل نه قسمت مختلف می باشد که عبارتند از : Evolution, Earth Sciences, Medicine, Physics, Astronomy, Chemistry, Genetics and Biology هرکدام از این قسمت ها به صورت تخصصی و جامع در مورد موضوع مربوطه توضیح می دهد .

دانلود فیلم مستند Discovery 100 Greatest

سایر توضیحات : مستند Discovery 100 Greatest در زمینه های مختلف نظیر ستاره شناسی کاوش جهان زیست شناسی  کاوش در جهان اطراف شیمی کاوش در جهان میکروسکوپی زمین شناسی کاوش زمین زیر پای ما تکامل کاوش گذشته ژنتیک کاوش آنچه شما را می سازد پزشکی بررسی تحولات در سلامت فیزیک ابزارها چگونه کار میکنند . نکته جالب در مورد مستند 100 کشف بزرگ بودجه ساخت تنها 1 میلیون دلار بوده است که توانسته با بودجه ناچیزی فروش خوبی برای خود ثبت کند . بدون شک مستند ساخته شده یکی از قوی ترین مستندهای علمی می باشد که تا به حال ساخته شده است و توانست بالاترین نمران را کسب کند . شما در ادامه می توانید این مستند زیبا را دانلود کنید .

دانلود فیلم مستند Discovery 100 Greatest

مشخصات فیلم مستند Discovery 100 Greatest :

– ژانر : مستند

– استودیوی سازنده : thinkfilm

– محصول کشور : آمریکا

– امتیاز : 8.2/10

– تاریخ انتشار : 8 دسامبر 2010

– تعداد قسمت : 9

تعداد فصل : 1

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Discovery 100 Greatest

 

  • 6 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *