دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Do You Trust this Computer? 2018

علمی تخیلی به زودی پیش بینی می کند افزایش هوش مصنوعی. امروزه نسل جدیدی از کامپیوترهای خودآموز، هر جنبه ای از زندگی ما را تغییر می دهد. مقادیر غیر قابل اطمینان داده ها در حال جمع آوری، تفسیر و بازگشت به ما در سونامی برنامه ها، دستگاه های هوشمند و تبلیغات هدفمند هستند. تقریبا هر صنعت در زمین این تحول را از اتوماسیون کاری تا تشخیص پزشکی، از انتخابات تا سلاح های جنگی احساس می کند. آیا این رایانه اعتماد دارید؟ وعده ها و خطرات این دوران در حال توسعه را بررسی می کند. خواهد A.I. در عصر پتانسیل بی سابقه ای، یا به اثبات رساند که اختراع نهایی ما است؟

Do.You.Trust.This.Computer.2018.www.download.ir

آیا این رایانه اعتماد دارید؟ یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2018 است که مزایا و به ویژه خطرات هوش مصنوعی را مشخص می کند. این ویژگی مصاحبه با تعدادی از افراد برجسته مرتبط با AI مانند ری کورزویل، الون ماسک و جاناتان نولان است.این فیلم توسط کریس پین کارگردانی شد، که برای کشته شدن ماشین الکتریکی شناخته شده بود .مباحث تحت پوشش از هواپیماهای بدون سرنشین نظامی به AI “خبر جعلی” تغذیه. در یک لحظه در حالی که مصاحبه می شود، مسکن هشدار می دهد که هر فرد دیکتاتور انسانی در نهایت می میرد، اما یک سوپر intelligence دیجیتال می تواند فردا تبدیل به یک “دیکتاتور جاودانه است که ما هرگز نمی توانیم فرار کنیم”. Musk همچنین در جریان آخر هفته آخر 7 آوریل 2018 پخش جریان فیلم را در Vimeo حمایت کرد.این مستند به استفان هاوکینگ اختصاص داده شده است، که هشدار داده است که با دنبال کردن یک هوشمندانه.

اطلاعات فیلم مستند Do You Trust this Computer? 2018 :

کارگردان : Chris Paine

نویسنده : Mark Monroe

ستارگان : James Barrat, Rana El Kaliouby, David Ferrucci 

محصول کمپانی : Papercut Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 5/ April /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 18 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.8/10

Do You Trust this Computer? 2018

  • 3 replies
    1. شایا says:

      با سلام ممنون از مستند های بسیار خوب تون
      متاسفانه لینک های دانلود این مستند از کار افتادن

      پاسخ دادن
    2. سپهر هاشمی says:

      آیا به این رایانه اعتماد دارید؟ یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2018 است که مزایا و به ویژه خطرات هوش مصنوعی را نشان می دهد. همچنین شامل مصاحبه با تعدادی از افراد برجسته مرتبط باهوش مصنوعی مانند ری کورزویل، الون ماسک و جاناتان نولان است. این فیلم توسط کریس پین کارگردانی شد، که برای فیلم “چه کسی ماشین الکتریکی را کشت؟ – با بازی تام هنکس و مل گیبسون / سال 2006 ” به شهرت رسید. در این مستند درباره موضوعات مختلف از هواپیماهای بدون سرنشین نظامی گرفته تا ربات های هوشمند خبرهای جعلی صحبت می کند. در یک بخش از سخنرانی ایلان ماسک هشدار می دهد که هر فرد دیکتاتور انسانی در نهایت می میرد، اما یک کامپیوتر ابرهوشمند دیجیتال می تواند فردا تبدیل به یک دیکتاتور جاودانه ای شود که هرگز نمی توان از آن فرار کرد. این مستند به استفان هاوکینگ اختصاص داده شده است، که هشدار داده بود بشریت ممکن است با دنبال کردن هوش مصنوعیِ ابرهوشمند به خطر بیفتد.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *