دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Eric Clapton: Life in 12 Bars 2017

نگاهی به زندگی و کار گیتاریست اریک کلپتون، توسط کسانی که به او بهترین را شناخته اند، از جمله BB King، Jimi Hendrix، و جورج هریسون سخن گفت.آیا می توان اریک کلپتون، افسانه ی گیتار را، با بیش از دو ساعت به پایان برساند؟ اریک کلپتون: زندگی در 12 باری ثابت می کند که آن را با تاکید بر سال های اول او است. در دهه 1960، او با The Yardbirds، John Mayall و Bluesbreakers و Super Trio Cream بازی کرد. محبوبیت سبک او، به شدت تحت تاثیر بلوز، به این معنا بود که نوازندگان سیاه پوست به خصوص در ایالات متحده پذیرفته شدند. این روزها زمانی بود که مردم بر روی دیوارها “Clapton is God” گچ بود. این فیلم به طور کامل از فیلم های آرشیو ساخته شده است، این فیلم شامل هر دو کارکلی موسیقی کلاپتون و زندگی خصوصی او است. کشف کلپتون که مادرش مادر تولدش نبود، باعث شد تا خشم و احساس رد شدن او از طریق گیتار او پخش شود. سالهاست که او نیز به مواد مخدر و الکل وابسته است. کمترین نقطه او با مرگ پسر 4 ساله کنور او در سال 1991 به وقوع پیوست. این تصادف غم انگیز باعث شد تا بزرگترین ضربه او، “اشک در بهشت”. پس از آن، قهرمان بلوز در نهایت “خانواده من همیشه می خواستم”، از جمله چهار دختران….

Eric Clapton Life in 12 Bars 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور انگلستان به کارگردانی Lili Fini Zanuck و نویسندگی Stephen ‘Scooter’ Weintraub, Larry Yelen و با حضور ستارگانی همچون Eric Clapton, Pattie Boyd, George Harrison .ساخت کمپانی Vinnie Malhotra for Showtime Networks Inc که تا به امروز نامزد دریافت 4 جایزه بین المللی و برنده یک جایزه بین االمللی از جشنواره National Board of Review, USA 2017.

اطلاعات فیلم مستند Eric Clapton: Life in 12 Bars 2017 :

کارگردان : Lili Fini Zanuck

نویسنده : Stephen ‘Scooter’ Weintraub, Larry Yelen

ستارگان : Eric Clapton, Pattie Boyd, George Harrison

محصول کمپانی : Vinnie Malhotra for Showtime Networks Inc.

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 24 November 2017

مدت زمان : 2 ساعت و 15 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10

Eric Clapton: Life in 12 Bars 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *