دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Europa: The Last Battle 2017

EUROPA – The Last Battle یک فیلم مستند چند بعدی است که با نشان دادن قسمت ناشناخته جنگ جهانی اول آغاز می شود و سپس با جنگ جهانی دوم همکاری می کند و از تاریخ مدرن تا زمانیکه به روز می رسد، نشان می دهد که چگونه عملیات صهیونیست ها غرب را ویران می کنند. بر خلاف مستند دیگر، بزرگترین داستان هرگز نگفت، این مستند صرفا بر روی دروغ های آشکاری که در مورد دو جنگ بزرگ در دهه های گذشته متمرکز شده است، تمرکز نمی کند، بلکه این نیز می بیند که تخریب سنت گرایی در قرن 21st .

از اواسط قرن بیستم، جهان تنها یکبار از جنگ وحشتناک ترین تاریخ بشری شنیده است. در طول 75 سال که اکنون تصویب شده است، تنها یک روایت از درگیری بزرگ شنیده شده است. این روایت ساده را کاملا نادیده میگیرد، دهههای پیشین تاریخ بحرانی که منجر به جنگ جهانی دوم میشود، اطلاعات مهمی را از سالهای جنگ واقعی نادیده میگیرد و درست پس از دروغ دروغ میگوید. امروز ما در جهان پیروان آن جنگ زندگی می کنیم و بدون یک دیدگاه عینی، منطقی و متعادل از تاریخ ما، ما محکوم به اشتباهات تکرار شده ایم. بعد از جنگ جهانی دوم، پیروان جنگ نه تنها کتابهای تاریخی خود را نوشتند، بلکه رسانه های ما و آموزش عمومی را نفوذ می دادند، اما حتی به این نتیجه رسیدند که صرف نظر از روایات رسمی داستان رسمی نیست. حقیقت این است که امروزه دنیای ما فقط می تواند درک درستی از جنگ جهانی دوم، معماران آن و درگیری های بین جهانی و ملی گرایی را درک کند. بین نظم دیرین و جدید جهان. سنتی و “پیشرفته”. روز و روز، تبليغات پس از جنگ به ذهن سه نسل بعد تبديل شده است. هر محيط يادگيری جرمی به وظيفه آموزش توده های اطاعت شده در مورد چگونگی برخورد مناسب و “قابل قبول” این رویداد به کار گرفته شده است. آکادمیا، رسانه های خبری، آموزش عمومی، نشر کتاب، مستندات تلویزیونی، فیلم های هالیوود و سیاستمداران هر نوار همه آهنگ های مشابه را می خوانند. به دلایل بسیار خوبی، بیشتر مردم به رسانه های جریان اصلی اعتماد ندارند. شما در حال حاضر میلیون ها بار بار تاریخ رسمی را شنیدید. این مستند حماسی جدید، خلاصه ای از نحوه شکل گیری اروپا در تاریخ مدرن را ارائه می دهد. در آن، شما تاریخی مخفی پیدا خواهید کرد، جایی که علت واقعی وقایع را پیدا خواهید کرد. سازمان دیده بان این مجموعه و کشف علل واقعی ریشه در جنگ جهانی دوم است. این شما را در یک جدول زمانی حماسی قرار می دهد که شما را در زمان خود حمل می کند و شما را در سفر از طریق انقلاب بلشویک، تلاش های کمونیستی برای برداشتن آلمان، هدایت می کند؛ تورم در کشور جمهوری وایمار، بیکاری و بدبختی گسترده، ظهور آدولف هیتلر، قدرت جهانی، جنگ جهانی اول و دوم – همه جانبه به دنیای مدرن است. این حوادث تاریخی واقعی را نشان می دهد که منجر به این فاجعه جهانی می شود که به عنوان جنگ جهانی دوم شناخته می شود و همچنین پس از آن. با این حال، پیش بینی می شود که جهان بینی شما هرگز همان نیست. حقیقت، هیچ تحقیقی وجود ندارد.

Europa The Last Battle 2017.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی سوئیسی Europa TV که در تاریخ 12 July 2017 منتشر گردید. کارگردان این اثر Tobias Bratt  و با حضور ستارگان و سیاست مدارانی همچون Winston Churchill, Adolf Hitler, Oswald Mosley در این مستند مشاهده خواهید نمایید.

اطلاعات فیلم مستند Europa: The Last Battle 2017 :

کارگردان : Tobias Bratt

نویسنده 

ستارگان : Winston Churchill, Adolf Hitler, Oswald Mosley

محصول کمپانی : Europa TV

ساخت کشور : Sweden

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 12/ July /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 15 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات IMDb 8.3/10

Europa: The Last Battle 2017

  • 5 replies
      • مطهره زارعیان says:

        سلام در حال حاضر هیچ زیرنویس فارسی برای این مستند ارائه نشده

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *