دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Generation Iron 2 2017

Generation Iron 2 ژنرال فیلم سازنده فیلم مستند 2013 است. فیلم پیگیری که به کارگردانی ولد یودین انجام شده است، به دنبال پنج ستاره بزرگ بدنسازی و تناسب اندام در سفر برای ساختن بدنسازی نهایی است. فیلم دنیای رسانه های اجتماعی و اینترنت را بررسی می کند، این فیلم نشان می دهد که چگونه قوانین به چه چیزی باعث شده است که یک بدنساز بزرگ “هیولای توده” را تغییر دهد. نسل جدید، بدنسازان جدید، دنیای جدید و افراد جدید، مسیر خود را به کمال تعالی می رسانند.از سازنده نسل Iron، عاقبت پیش بینی شده است که 5 ستاره بزرگ بدنسازی و تناسب اندام مگا ستارگان را در تلاش برای دستیابی به نهایت آمادگی جسمانی و گرفتن آن به سطح افراطی بعدی نشان می دهد. در دنیای رسانه های اجتماعی و اینترنت، قوانین به این معناست که چه چیزی باعث می شود یک هیولای جادویی پر جنب و جوش بدنام شود. فیلم کای گرین، کالوم وون مورر، ریپانا پینا، در میان دیگران، این فیلم نسل جدیدی از بدنسازان را بررسی می کند و اینکه چگونه این دنیای جدید و افراد جدید، مسیر خود را به کمال تعالی می رسانند.

Generation Iron 2 (2017).www.download.ir

Generation Iron 2 یک فیلم مستند و دنباله دار 2017 به Generation Iron است. این فیلم به دنبال نسل بعدی بدنسازان به عنوان صنعت باز می شود تا ستاره های اینترنت ویروسی و همچنین بدنسازان جوان تر فشار محدودیت های چگونگی جسمی بدن انسان می تواند تبدیل شود. این فیلم ویژگی های کای گرین، کالوم وون مگر، ریپاینا و فلکس ویلر را در بین دیگر ورزشکاران دارد.Generation Iron 2 در تاریخ 12 مه سال 2017 در نمایشگاه محدود، دی وی دی و ویدئو تقاضا منتشر شد.

اطلاعات فیلم مستند Generation Iron 2 2017 :

کارگردان : Vlad Yudin

نویسنده : Michael Kupisk (additional writing), Vlad Yudin

ستارگان :  Arnold Schwarzenegger, Martyn Ford, Kai Greene

محصول کمپانی : Generation Iron Fitness Network, Vladar Company

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 12 May 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 46 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.1/10

Generation Iron 2 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *