دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Hasan Minhaj: Homecoming King 2017

Homecoming King با تصاویر قدیمی و با عبارات هندی و اردو آشنا شده و Homecoming King دارای یک موضوع مرکزی از تجربه مهاجران در ایالات متحده است که براساس داستانهای واقعی از زندگی میناج به عنوان فرزند مهاجر مسلمان هندی در کالیفرنیا است. او درباره دوران کودکی اش صحبت می کند که عمدتا در سفید Davis، کالیفرنیا زندگی می کند، در حالی که او تنها هشت سال با پدرش زندگی می کرد، در حالی که مادرش در مدرسه پزشکی در هند بود. او در مورد فشار کودک بودن خواستن پدر و مادر مهاجر صحبت می کند در حالی که در عین حال نژادپرستی، قلدری و رد دنیای خارج را تجربه می کند. داستان ها عبارتند از مادرش بازگشت به کالیفرنیا با خواهر کوچکتر او نمی دانست که وجود داشته است، او دلهره آور شب عاشقانه ارمنی (زمانی که او وارد خانه تاریخ خود را تنها برای کشف پدر و مادر او را بر داشت پسر او را به دلیل “چگونه آن را نگاه کن “)، و مخالفت پدر و مادرش که او را به یک زن هندو مشغول بود…

Hasan Minhaj Homecoming King 2017.www.download.ir

حسن منهاج: Homecoming King یک فیلم کمدی آمریکایی است که در سال 2017 به نمایش درآمده و با حسن مینگه بازی کرده است. این اولین باری است که به ویژه در شبکه Netflix در تاریخ 23 مه 2017 عرضه می شود.در شهر زادگاهش، دیویس کالیفرنیا، Homecoming King، فیلمبرداری شده بر تجربه میناج در یک خانواده مسلمان آمریکایی رشد می کند که او آن را “The New Brown America” می نامد.برنده جایزه Entertainment and Children’s Programming  از جشنواره Peabody Awards 2017 نیز گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند Hasan Minhaj: Homecoming King 2017 :

کارگردان : Christopher Storer

نویسنده : Hasan Minhaj

ستارگان : Hasan Minhaj

محصول کمپانی : Art & Industry

ساخت کشور : USA

+ زبان :  English

ژانر : Documentary | Comedy

تاریخ انتشار : 23 May 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 13 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3/10

Hasan Minhaj: Homecoming King 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *