دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند How the Beatles Changed the World 2017

داستان شگفت انگیز انقلاب فرهنگی، اجتماعی، معنوی و موسیقی، بواسطه آمدن بیتلز بوجود آمد. ردیابی تأثیری که این چهار عضو گروه در ابتدا در بریتانیا بومی و بعدا در سرتاسر جهان داشتند، این گروه را بازنگری می کند و مسیر خود را از غارتگران جوان به قهرمانان ضد فرهنگی دنبال می کند. این تازه ترین مصاحبه ها با همکاران کلیدی و همچنین ثروت از فیلم های آرشیو ناتمام دیده شده است. این مستند جدید جدیدی را در مورد مهمترین گروه در تاریخ موسیقی و تاثیر ماندگار آن بر فرهنگ مردمی ارائه می دهد.این مستند درباره بیتلز کاملا متفاوت از آنچه قبلا دیده ایم. به جای یک بحث زمانی از گروه، بیشتر درباره نفوذی که گروه به فرهنگ دارد … و بالعکس. بنابراین، این گروه از روزهای ابتدایی بی گناه به بیداری به رویدادهای جهانی به یک جنگ داخلی مدرن فرهنگی پی می برد. متاسفانه، بیتلز خود را بسیار کمی از چند ویدیو کلیپ از دوران می گویند … و نه دو باقی مانده بیتل ها چیزی در فیلم می گویند. در عوض، دوستان و همکلاسی هایشان هستند که درباره آنها صحبت می کنند. به طرق مختلف، این یک نگاه هیجان انگیز به بیتلز در زمینه بود …. هر چند گاهی اوقات من فکر کردم که مردمی در فیلم بیش از حد فکر همه چیز و بیش از آن را تجزیه و تحلیل آنها. به طور کلی، بسیار جالب است و حداقل آن متفاوت است و نه فقط یک بیتلز زیست مستند دیگر….

How the Beatles Changed the World 2017.www.download.ir

این مستند با دسترسی نامحدود به آرشیوهای ITN، ITV و Fox، از جمله برخی از فیلم هایی که برای اولین بار در سال گذشته کشف شد ساخته شده است.  این 110 دقیقه فیلم تاریخی جایگزین فرهنگی از قابل توجه ترین دهه قرن بیستم – 1960s – با بیتلز در صندلی رانندگی.محصول 2017 میلادی دو کشور آمریکا و انگلیس ، به کارگردانی و نویسندگی Tom O’Dell و با حضور ستارگانی همچون Tony Bramwell, Robert Christgau, Anthony DeCurtis.

اطلاعات فیلم مستند How the Beatles Changed the World 2017 :

کارگردان : Tom O’Dell

نویسنده : Tom O’Dell

ستارگان : Tony Bramwell, Robert Christgau, Anthony DeCurtis

محصول کمپانی :  Symettrica Entertainment

ساخت کشور : USA | UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary | History | Music

تاریخ انتشار : 23 October 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.7/10

How the Beatles Changed the World 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *