دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند I Am Evidence 2017

تحقیق درمورد نحوه اداره پرونده های مربوط به جرایم جنسی توسط ادارات پلیس در سراسر ایالات متحده انجام می شود.چرا یک کیت تجاوز جنسی وجود دارد؟ چه کاری می توانیم برای حل مشکل انجام دهیم؟ این فیلم به بررسی این سوالات از طریق تجربیات بازماندگان می پردازد؛ آنها سرنوشت کیت های خود را ردیابی می کنند و دوباره در روند عدالت کیفری شرکت می کنند. شواهد حاکی از آن است که سیستم عدالت را تحت تاثیر قرار داده است و همچنین کسانی را که مسئولیت کار را از طریق عقب ماندگی و کار در عدالت های طولانی مدت در این موارد دنبال می کنند، روشن می کند.در این فیلم ما قصد داریم یک پیام واضح برای بازماندگان ارسال کنیم که مهم است که ما به عنوان یک ملت همه کارهای ممکن را انجام خواهیم داد تا مسیری را برای بهبود و عدالت به ارمغان بیاوریم و مرتکبین آنها مسئولیت جنایاتشان را بر عهده بگیرند.”من شواهد” در معرض تعداد نگران کننده ای از کیت تجاوز تست نشده در ایالات متحده از طریق یک روایت شخصیت محور، جلب توجه مورد نیاز را به الگوی نگران کننده ای از چگونه نظام عدالت کیفری در طول تاریخ تحت درمان بازماندگان تجاوز جنسی….

I Am Evidence 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی  Trish Adlesic و Geeta Gandbhir و با حضور ستارگانی همچون Michelle Brettin, Rachel Dissell, Mariska Hargitay که به دغدغه بسیاری از مردمان آمریکا که بر اثر تجاوزات جنسی آسیب دیده هستند می پردازد. این مستند در زمان انتشار خود، بسیار مورد توجه نهاد ها و کمپین های اجتماعی قرار گرفت و توانست بسیار از افراد آسیب دیده را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد.این مستند برنده 3 جایزه بین المللی از جشنواره های Hamptons International Film Festival 2017 ، Provincetown International Film Festival 2017 و Traverse City Film Festival 2017 در زمینه هیا مختلف گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند I Am Evidence 2017 :

کارگردان : Trish Adlesic, Geeta Gandbhir

نویسنده : —

ستارگان : Michelle Brettin, Rachel Dissell, Mariska Hargitay

محصول کمپانی : HBO Documentary Films 

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  8 December 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.6/10

I Am Evidence 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *