دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند I am Jane Doe 2017

من جین دو هستم داستان چند دختر نوجوان قربانی قاچاق جنسی از بوستون را روایت می‌کند که در بین آن‌ها، دختری ۱۵ ساله از سیاتل و دختری ۱۳ ساله از سنت. لوییز وجود دارند. من جین دو هستم، باعث واکنش کنگره آمریکا علیه Backpage و قاچاق آنلاین انسان شد. در این مستند، مصاحبه‌هایی با چند تن از سناتورهای آمریکایی مثل جان مک کین هم پیرامون داستان مستند، انجام شده‌است.من جین Doe عمدتا به داستان ها و موارد دختران مدرسه راهنمایی از بوستون، 15 ساله از سیاتل و دختر 13 ساله ای از سنت لوئیس می پردازد. لباس های خود را در برابر Backpage آنها را در مسیر برخورد با قضات، گروه های منافع خاص، و بخش 230 از قانون نزاکت در ارتباطات است.این فیلم همچنین دارای وکیل هایی است که درگیر پرونده های مختلف هستند. وکلا از هر کجا از شرکت هایی که از بازار نوار در ایالت واشنگتن کار می کنند، به شرکت Ropes & Gray، یکی از قدیمی ترین شرکت های حقوقی سفید کفش در کشور، مشغول هستند.من جین Doe نیز به دنبال اقدامات کنگره علیه Backpage و قاچاق انسان آنلاین است. این فیلم شامل مصاحبه هایی از سناتور راب پورتمن، سناتور جان مک کین، سناتور کلر مک کاسلیک و سناتور هیدی هیتکمپ است.

I am Jane Doe (2017).www.download.ir

من جین دو هستم یک فیلم مستند است که به مجادله حقوقی بین چند مادر و سایتی به نام Backpage.com می‌پردازد که به قاچاق دختران نوجوانشان به عنوان برده جنسی اقدام می‌کرده‌است. راوی این فیلم جسیکا چستین (Jessica Chastain)، کارگردان آن مری مازیو (Mary Mazzio) و تهیه‌کنندگان آن مری مازیو و آلک سوکولوو (Alec Sokolow) هستند.۵۰٪ از سود فروش حاصل از فیلم به سازمان غیردولتی ای اختصاص یافت که به افرادی که از قاچاق انسان رنج برده‌اند، کمک می‌کند.

برنده جایزه بین المللی Hollywood Film Festival 2017 به عنوان بهترین مستند سال

اطلاعات فیلم مستند I am Jane Doe 2017 :

کارگردان : Mary Mazzio

نویسنده : Jonathan Alter (story), Bob Fitzgerald

ستارگان : Jessica Chastain, John McCain

محصول کمپانی :  50 Eggs Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 10/ February /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.9/10 — RoTo 91% — Meta 69%

I am Jane Doe 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *