دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Journey To An Alien Moon

یک قمر یخی مشتری 485 میلیون مایل دور از زمین ممکن است بهترین امید ما برای یافتن حیات بیگانه در منظومه شمسی باشد . ما می توانیم همه جا آب بر روی زمین پیدا کنیم و به حیات خود ادامه دهیم . این به این معنی نیست که بتوانیم به راحتی در زمین زندگی کنیم . دانشمندان معتقدند که در اروپا یک اقیانوس در زیر پوسته یخی آن وجود دارد که می تواند مایعات را دفن کند و اگر از پوسته آن عبور کند می تواند به راحتی اقیانوس ها و دریاها را به هم بریزد . برای کشف این موضوع باید به چالش در جهان بیگانه اندیشه کنیم . دانشمندان, ماجراجویان و مهندسان برای راه اندازی یک ماموریت به اروپا سفر می کنند تا بتوانند از این پس برای راه اندازی یک ماموریت از راه دور اقدام کنند . دانشمندان می توانند از طریق CGI ماموریت های خود را به سیاره های مختلف پیش رو ببرند .

سایر توضیحات : در فیلم مستند Journey To An Alien Moon شما به اعماق ناشناخته فضا سفر خواهید کرد و شاهد سیاره ها و پدیده هایی خواهید بود که در هیچ مستند دیگری نظیر آن دیده نشده است . فیلم مستند Journey To An Alien Moon یک مستند علمی می باشد که در سال 2010 توسط کمپانی National Geographic Explorer ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Mark Mannucci بوده است . او یکی از کارگردانان محبوب سینمای جهان می باشد که سابقه ساخت آثاری چون Art Through Time: A Global View و The Day the ’60s Died و همچنین چندین فیلم و مستند محبوب دیگر را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این آثار موفق به کسب جوایزی بی نظیر شده است .

مشخصات فیلم مستند Journey To An Alien Moon :

– ژانر : مستند

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 20 آپریل 2010

– مدت زمان : 50 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p HDTV

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

شما از این پس می توانید فیلم های مستند مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید .

Journey To An Alien Moon

  • 2 replies
    1. ملیکا says:

      ببخشید همه فایل هاتون زیرنویسش انگلیسیه از کجا میتونم ساب فارسی پیدا کنم؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        اگر زیرنویس فارسی داشته باشه خودمون اضافه میکنیم ولی میتونید نرم افزار زیریاب رو از داخل سایت دناولد کنید . اسم فیلم رو که داخلش بزنید اگر زیرنویس فارسی داشته باشه براتون میاره که دانلود کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *