دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Kedi 2017

در شهر استانبول، بیشتر از ساکنان انسانی وجود دارد. همچنین گربه های محلی ولگرد شهر هستند که زندگی می کنند، اما ارتباطات پیچیده ای با خودشان دارند. این فیلم به دنبال گربه های فردی است که زندگی خود را در استانبول با شخصیت های متمایز خودشان زندگی می کنند. با این حال، با این جمعیت پر جنب و جوش، واقعیت یک کلان شهر باستانی با زمان هایی است که ممکن است برای آنها کمتر باشد.بی تردید، گربه روح زیبای استانبول است. حتی از دوران عثمانی، گربه های بی شماری در شهر زندگی می کردند و بعدا وقتی که اولین فاضلاب ساخته شد و موش های غول پیکر ظاهر شدند، نه تنها یک خانه بدون گربه قدرتمند بود. امروزه گربه ها عملا در همه جا هستند و هزاران نفر مستقل از شهر باستانی شهر های باستانی نه تنها با شخصیت های متنوع و شگفت انگیز خود، بلکه با موقعیت ظریف زنانه و ویژگی های متمایز آن، در حالی که در محوطه های متراکم و شلوغ استانبول هستند، قدم می زنند. بدیهی است، عشق به گربه ها یک نوع خاص از عشق است؛ بعضی ها معتقدند که همراهان متجاوز و متجاوز می توانند انرژی منفی را جذب کنند و تنها بذرهای خوب را جذب کنند، در حالی که دیگران فکر می کنند که گربه ها از وجود خدا به جای سگ آگاهی دارند. چه کسی می داند؟ در هر صورت، گربه ها هرگز ناسپاس نیستند، ما انسان ها فقط باید یک زبان مشترک مشترک را شکل دهیم، زیرا گربه ها با یک شخصیت قوی با آن حساس و حسادت، و از دزدان سخت ماهی به حیاط خلوت های اشرافی و بی رحمانه، یک چیز مسلم است: جنسهای استانبول بدون شک یک نماد فرهنگی هستند.

Kedi (2017).www.download.ir

 یک فیلم مستند توریست 2016 ترکیه است که توسط Ceyda Torun در مورد گربه های زیادی که در استانبول زندگی می کنند، است.او در فستیوال مستقل مستقل استانبول در 21 فوریه سال 2016، قبل از اینکه در 10 فوریه 2017 به عنوان نمایش تئاتر آمریکای شمالی تهیه شود، در ماه فوریه 2017 به نمایش گذاشته شد. این در دی وی دی در ایالات متحده در تاریخ 14 نوامبر 2017 منتشر شد. این فیلم تحسین منتقدان را جلب کرد و بیش از 4 میلیون دلار فروش کرد.مجله تایم آن را به عنوان یکی از ده فیلم برتر آن در سال 2017 معرفی کرد.

اطلاعات فیلم مستند Kedi 2017 :

کارگردان : Ceyda Torun

نویسنده : Ceyda Torun

ستارگان : Bengu, Deniz, Duman

محصول کمپانی :  Termite Films

ساخت کشور : Turkey | USA

+ زبان : Turkish

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 10 February 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.7/10 — RoTo 98%

Kedi 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *