دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Killing for Love 2016

قتل عام نانسی و دراک هیزم در سال 1985 یک احساس رسانه ای بین المللی بود. هیس ها ثروتمند بودند، اعضای جامعه ویرجینیا محترم بودند و اعتقاد قتل دختر الیزابت و دوست پسر آلمانی وی، یانس سوری، از طریق جامعه روستایی شهرستان بدفورد امواج شوک را منتشر کردند. الیزابت و جانس در برنامه دانشگاه برای دانش آموزان با اهداف بالا ملاقات کردند. او یک محصول مدرسه شبانه روزی اروپایی بود، او پسر دیپلمات بود. پس از دستگیری در لندن، انگلستان، برای گذراندن چک های بد در سال 1986، آنها هر دو به ایالات متحده اعطا شد و در حال حاضر بیش از 30 سال پشت سر نوار ها صرف. این فیلم به زیبایی تولید شده نشان می دهد فرایند قضایی نادرست و یا شاید کاملا فاسد شده است. این اولین محاکمه جنایی در مقابل دوربین های تلویزیونی بود – اولین پروژۀ عالی، پرونده بین المللی در یک شهر کوچک محاکمه شد. تحقیقات در طول 3 سال گذشته شواهد خیره کننده ای را که قبلا سرکوب شده یا غیرقابل قبول بوده است، تبدیل کرده است….

Killing for Love 2016.www.download.ir

کشتن برای عشق (آلمانی: Das Versprechen، همچنین به عنوان وعده شناخته می شود) یک فیلم مستند آلمانی به کارگردانی مارکوس Vetter با کارین Steinberger است. این فیلم به داستان جرم کشتن دوک درک و نانسی هاسوم در تاریخ 30 مارس 1985 در لنچبورگ، ویرجینیا می پردازد.این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم مونیخ  عرضه شد و در اکتبر سال 2016 به صورت تئاتر منتشر شد.این فیلم نخستین بار در آمریکای شمالی در 5 نوامبر 2016 در جشنواره فیلم ویرجینیا برگزار شد. نمایش بیشتر جشنواره ها در جشنواره فیلم دنور و داک نیویورک برنامه ریزی شده بود.در U.K.، در ماه مارس 2017 توسط بی بی سی به عنوان بخشی از رمان مستند “Storyville” تحت عنوان Killing for Love  نشان داده شد.در هلند پخش NPO2 عمومی این فیلم را در دو قسمت در مجموعه مستند خود 2Doc در آوریل 2017 نشان داد.

اطلاعات فیلم مستند Killing for Love 2016 :

کارگردان : Karin Steinberger, Marcus Vetter

نویسنده : Karin Steinberger, Marcus Vetter

ستارگان : Imogen Poots, Daniel Brühl, Chuck Reid 

محصول کمپانی :  Filmperspektive GmbH, Südwestrundfunk (SWR), Arte

ساخت کشور : Germany | Denmark | UK | Sweden | Netherlands

+ زبان : English | German

ژانر : Documentary | Crime

تاریخ انتشار :  15 December 2017

مدت زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10 — RoTo 100%

Killing for Love 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *