دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند King in the Wilderness 2018

این سه سال نهایی زندگی او، 1965 تا 1968، دوره ای از آشفتگی و خود شک و تردید است و آنچه که ظاهر می شود، یک تصویر پیچیده و پر از ابهام رهبر حقوق مدنی است. این فیلم که توسط مایا مامد (CAS’01) همراه شده است، که در HBO پخش شد و در حال حاضر در HBOGo و On Demand در دسترس است، بر انتقاد مکرر او توسط هر دو طرف طیف سیاسی متمرکز است که توسط سیاهپوستان در طول شورش های وات در لس آنجلس در سال 1965، برای مخالفت خود با محافظه کاران به جنگ ویتنام حمله کرد. این ارتباط آسیب دیده خود را با رئیس جمهور لیندون بی جانسون روبرو می کند، درگیری با اعضای سازمان حقوق مدنی خود، کنفرانس رهبری مسیحیان جنوبی و مبارزه با افسردگی او است. فیلم آرشیو king با مصاحبه با همکاران نزدیک و دوستانش، از جمله فعالان حقوق مدنی اندرو یانگ، جسی جکسون و جان لوئیس کنگره (D-Ga) و هنرمندان جوآن بائز و هری بلیافونت، که عمیقا در مدنی جنبش حقوقی…

King in the Wilderness 2018.www.download.ir

King in the Wilderness یک فیلم مستند آمریکایی در مورد مارتین لوتر کینگ جونیور است که در تاریخ 2 آوریل 2018 در HBO پخش شد.کحصول کمپانی آمریکایی Kunhardt Films که به دیگر آثار این کمپانی می توان به The Newspaperman: The Life and Times of Ben Bradlee و Living with Lincoln نیز اشاره نمود.

اطلاعات فیلم مستند King in the Wilderness 2018 :

کارگردان :Peter W. Kunhardt

نویسنده : Chris Chuang

ستارگان : —

محصول کمپانی : Kunhardt Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 30/ March /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 51 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.5/10

King in the Wilderness 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *