دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Legion of Brothers 2017

این مستند که توسط گرگ بارکر کارگردانی شده است، مأموریت های مخفی توسط نیروهای ویژه را که بلافاصله پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر به افغانستان فرستاده شده اند، به یاد می آورد. در طی چند هفته، تیم های کوچک این سربازان ائتلاف را با اتحاد شمال شمال تشکیل دادند، جنگ علیه دشمنان را انجام دادند و در آن زمان طالبان را از قدرت بیرون کردند.LEGION با توجه به دسترسی بی سابقه به نیروهای ویژه ایالات متحده، ماهیت و تاثیر تقریبا 15 ساله مبارزه ثابت از سال 2001 را با تمرکز بر سران اصلی پا در جنگ آمریکا با تروریسم بررسی می کند: تیم های کوچک بریتس سبز به مأموریت های مخفی در افغانستان فرستاده می شوند برای سرنگونی طالبان بلافاصله بعد از 11 سپتامبر. داستان آنها هر دو داستان حماسی، داستان غم انگیز جنگ است، بر روی بوم بزرگ و یک داستان احمقانه غم انگیز در مورد ریشه های این جنگ بی پایان است.

Legion of Brothers 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Greg Barker و با حضور سربازانی کهنه کار آمریکایی که ببشتر سال های عمر خود را در افغانستان گذرانده اند، همچون Jason Amerine, George W. Bush, Mark Nutsch.این مستند ساخت کمپانی  CNN Films و دو شرکت فعال در ساخت مستند Bergen Mabile Productions و Passion Pictures ساخته شده است و برای اولین بار در تاریخ 19 May 2017  در کشور آمریکا از طریق شبکه CNN به نمایش درآمد.

اطلاعات فیلم مستند Legion of Brothers 2017 :

کارگردان : Greg Barker

نویسنده : Greg Barker

ستارگان : Jason Amerine, George W. Bush, Mark Nutsch

محصول کمپانی :  Bergen Mabile Productions, CNN Films, Passion Pictures

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | War

تاریخ انتشار : 19 May 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 19 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 5.6/10

Legion of Brothers 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *