دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Long Strange Trip 2017

آلبوم فیلم Long Strange Trip این آلبوم مستند شامل آهنگ هایی است که از گروه های مختلف زنده و استودیویی گروهی ساخته شده است که بسیاری از آنها قبلا منتشر شده است. دو نسخه از آلبوم وجود دارد – یکی با دو سی دی، و دیگری، فقط از Amazon.com، با سه سی دی موجود است. این در تاریخ 26 مه 2017 منتشر شد. نسخه های دیگر این آلبوم در تاریخ 4 اوت 2017 به عنوان شش دیسک وینیل LP منتشر خواهد شد و در نسخه محدود 2500 نسخه.برای 30 سال، the Grateful Dead داستان موفقیت در “rock and roll” بودند. در اوج محبوبیت آنها، این کنسرت بود که در ایالات متحده آمریکا بود، اما این کار را با شکستن همه قوانین انجام داد.

Long Strange Trip.2017.www.download.ir

سفر طولانی عجیب و غریب(Long Strange Trip) یک فیلم مستند در مورد گروه راک “مفتی عزیز” است. این جشنواره در تاریخ 23 ژانویه 2017 در جشنواره فیلم ساندنس برگزار می شود. این نمایش تنها یک شب در سراسر کشور در 25 مه 2017، و یک هفته انتشار محدود تئاتر در نیویورک و لس آنجلس در تاریخ 26 مه 2017 بود. این فیلم برای پخش در ویدئو آمازون در تاریخ 2 ژوئن 2017 در دسترس بود .سفر طولانی عجیب و غریب توسط امیر بار لوب کارگردانی شد و زمان اجرای آن تقریبا چهار ساعت بود.مارتین اسکورسیزی یکی از تولید کننده های اجرایی بود. جاستین کرایتزمن، پسر درامر Grateful Dead، بیل Kreutzmann، یکی از تولید کنندگان بود.این فیلم شامل مصاحبه های اخیر با اعضای گروه و دوستان زندگی می کند از جمله باب ویر و همسرش ناتاشا، میکی هارت، بیل کراوتزمن، فیل لش، جان پری بارلو، دونا گودچوکس، دنیس مک نالی، باربارا “Brigid” مایر، نیک پاومگارتن، استیو سیلبرمن ، و آلن ترست.آلبوم موسیقی متن در 26 مه 2017 منتشر شد.سفر عجیب و غریب طولانی برای جایزه گرمی برای بهترین فیلم موسیقی نامزد شد.

اطلاعات فیلم مستند Long Strange Trip 2017 :

کارگردان : Amir Bar-Lev

نویسنده 

ستارگان : John Perry Barlow, Tom Constanten, Sam Cutler

محصول کمپانی : Amazon Studios, Double E Pictures, AOMA Sunshine Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  26 May 2017

مدت زمان : 3 ساعت و 58 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.2/10

 Long Strange Trip 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *