دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Love Is A Verb 2014

ما همیشه در کشور های مختلف شاهد درگیری های مردمی و درست کردن حذب و برپایی جنبش ها بوده ایم . مخصوصا در کشور هایی همچون ترکیه که مردم آن مسلمان  هستند و بیشتر این حذب ها و جنبش ها بر سر دین و عقاید مردم است . Love Is A Verb 2014 یکی از همین جنبش های اجتماعی که از اهل سنت صوفی الهام گرفته و در کشور ترکیه اتاق افتاده را نیز به نمایش گذاشته است . در این فیلم مستند شما می فهمید که این گروه به نام  HIZMET شناخته می شوند که یک کلمه ترکی بوده و به معنای خدمت است . افراد و شخصیت هایی که در این حزب فعالیت دارند معتقدند که با کارهایی که انجام می دهند به کشور خود کمک می کنند .

دانلود فیلم مستند Love Is A Verb 2014

سایر توضیحات : نام دیگر این جنبش گلن است که از نام فتح الله گلن یکی از معلمان و رهبران با نفوذ این حذب الهام گرفته است . کسانی که در این حذب فعالیت دارند گلن رایکی از بهترین و با نفوذ ترین رهبران سال 2013 خود می دانند و احترام و ارزش بسیار زیادی برای او قائل هستند . فتح الله گلن توانست از طریق همکاری با مردم توانست این حذب را تشکیل دهد . در این فیلم او از حملات و کارهایی کهکرد است تعریف می کند . در یکی از خاطرات او می گوید که چگونه از مدرسه کار خود را شروع کرد و با تعلیم دادن بچه ها توانست کار خود را شروع کند . او در این فیلم مستند از سفر هایی میگوید که برای شناخت بهتر دیگر ادیان به جاهای مختلف داشته است تا بتواند هرچه بهتر حذب و جنبشی را که ساخته است را اداره کند .

دانلود فیلم مستند Love Is A Verb 2014

– مشخصات فیلم مستند Love Is A Verb 2014 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Terry Spencer Hesser

– استودیوی سازنده : Global Vision Productions

– محصول کشور : USA (English)

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 55 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

 Love Is A Verb 2014

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *