دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Magnus 2016

در این فیلم مستند قرار است با اعجوبه ی شطرنج نروژ یک جوان 25 ساله و قهرمان جهان در رشته شطرنج به نام Magnus Carlsen آشنا شویم . مگنوس توانست در سال 2013 و در دانشگاه هاروارد در مقابل 10 نفر از شطرنج بازان قهرمان جهان به صورت هم زمان قرار گرفت . نکته جالب در مورد او رقابت با تمام آن 10 نفر با چشم های بسته بوده است در واقع او ده مسابقه را در ذهن خود بازی کرده است و برنده ی تمام آنها بوده است . از زمانی که Bobby Fischer مغز متفکر این ورزش بود تا به حال زمان زیادی سپری شده است . ولی حالا با دیدن این جوان 25 ساله می توان پی برد که ذهن او تا چه میزان فعال بوده و او مغز متفکر یک بازی می باشد که هوش و ذکاوت در آن حرف اول را می زند . در این مستند قرار است تا با این جوان با استعداد از نزدیک آشنا شویم .

دانلود فیلم مستند Magnus 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Magnus 2016 توسط Benjamin Ree کارگردانی شده است و خود Ree به همراه Linn-Jeanethe Kyed وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . این نویسنده , فیلم بردار و کارگردان جوان در ابتدا راه فیلم سازی خود می باشد و تاکنون به غیر این عنوان تجربه ی ساخت دو عنوان دیگر به نام When Ailin kissed Lars و Drømmen om kongeørnen را در کارنامه ی هنری خود داشته است . بودجه ی ساخت فیلم 1 میلیون یورو بوده است و توانسته در اولین هفته خود در تاریخ 18 نوامبر 2016 فروشی بالغ بر هزار دلار داشته باشد . سود کل آن نیز 6 هزار دلار تخمین زده شده است . Magnus Carlsen , Garry Kasparov و Viswanathan Anand از جمله افرادی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته اند .

دانلود فیلم مستند Magnus 2016

مشخصات فیلم مستند Magnus 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Benjamin Ree

– نویسنده : Benjamin Ree , Linn-Jeanethe Kyed

– استودیوی سازنده : Moskus Film

– محصول کشور : نروژ

– تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2016

– مدت زمان : 78 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Magnus 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *