دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Martírio 2017

هنگامی که در سال 1988، وینسنت کارلی فیلم مبارزه گارانی-کایاوا را برای سرزنش زمین های خود در ماتو گروسو دو سیل فیلمبرداری کرد، کمی آن را می دانست که بیست سال بعد، خشونت حتی بدتر می شود و حقوق دریافتی آنها تحت فشار از سوی هواداران کشاورزی قرار می گیرد. او با همکارانش ارنستو و تیتا بازگشت و به تاریخ استعماری کشور می پردازد. هشتاد هشتاد نکته نادر که از اخراج و قتل در امان مانده اند خاطره زندگی امواج پی در پی آزار و اذیت است. Martírio قدرت خود را از جستجوی بی قید و شرط خود برای انواع مواد خوراکی، از جمله آرشیوهای تلویزیونی و یا مصاحبه با فرزندان مهاجرین استقبال می کند، که اصرار دارند که بومیان هرگز در اموال خود زندگی نکرده اند: “یک انسان شناس گفت که این روستای هندی بود … گورستان … آنها این کار را انجام می دهند! “چندین بار، به وسیله وسیله نقلیه به ضرب گلوله کشته شد و یا توسط وسایل نقلیه زده شد، هواداران فیلمسازان نشان می دهند که قبرها ساخته شده اند و زمین هایی که از آنها گرفته شده است. Carelli همچنین از دادرسی و بحث های سیاسی پیروی می کند که در آن FUNAI – یک سازمان دولتی برای ایجاد سیاست های هندی – خود را از دست می دهد، شاید بدلیل اینکه این فرزند «گارد هند» است. آنچه که بیشتر او را رانندگی می کند وفاداری به این جوامع کوچک است، به آیین های آنها و شیوه زندگی آنها. استقامت فیلمسازان به این مقاومت ماندگار و غیر خشونتآمیز منجر شده است. (شارلوت گارسون)

Martírio 2017.www.download.ir

وینسنت کارلی، ارنستو کاروالو و تیتا اعتقادات مشابهی را در حفظ میراث فرهنگی مردم بومی برزیل دارند. زمینه های آنها رویکرد های انسان شناسی و سینمایی را ترکیب می کند. وینسنت کارلی یکی از اولین فیلمهای خود را، Arca dos Zo’é، در سالن سینمای دوئل در سال 1993 ارائه کرده است. Martírio دومین بخش سه گانه درباره چهل سال مبارزه بومی است.محصول 2016 میلادی کشور برزیل به کارگردانی Vincent Carelli و با همکاری Tatiana Almeida.

برنده و نامزد ردیافت جایزه از جشنواره های :

Mar del Plata Film Festival 2016

SESC Film Festival, Brazil 2018

São Paulo Association of Art Critics Awards 2018

   : Martírio 2017 اطلاعات فیلم مستند 

کارگردان : Vincent Carelli, Tatiana Almeida

نویسنده : Tatiana Almeida (as Tita), Vincent Carelli

ستارگان : Celso Aoki, Myriam Medina Aoki, Oriel Benites

محصول کمپانی :  Papo Amarelo Produções Cinematográficas, Vídeo nas Aldeias

ساخت کشور : Brazil

+ زبان : Portuguese | Guarani | Spanish

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 13/ April /2017

مدت زمان : 2 ساعت و 42 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.7/10

Martírio 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *