دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند McCullin 2012

موضوع این فیلم مستند درباره ی یک شخصیت مبارز و خبرنگار جنگی به نام دونالد مکالین است که در سالهای 1966 تا 1983 در دفتر مجله ای به عنوان خبرنگار جنگی و قحطی های زمان مشغول به کار بوده است . بیشترین زمینه ی فعالیت های دونالد مکالین در رابطه با جنگ های داخلی قبرس و جنگ های ویتنام بوده است و همین موضوع باعث شهرته وی و جهانی شدنه خبر های او شد . از بازیگرانی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند می توان از اشخاصی چون  Harold Evans و Michael Parkinson  و هم چنین شخص  Don McCullin نام برد . فیلم مستند McCullin 2012 از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است چرا که کارگردان با استفاده از یک شخصیت برجسته و یک فیلم نامه ی موجه و هم چنین داستان بسیار جذاب و تصاویر و مناظر خیره کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ، این محصول را به صورت موفقی عرضه و معرفی کند . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند McCullin نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند McCullin 2012

سایر توضیحات : فیلم McCullin یک فیلم ساخته شده در ژانر مستند است که توسط دو برادر کارگردان به نام های David Morris و Jacqui Morris ساخته شد . از بهترین محصولات ساخته شده توسط این دو برادر موفق می توان از فیلم هایی هم چون The Birth of the Hom-Com تولید سال 2009 و همین طور مستند Nureyev تولید سال 2014 نام برد . فیلم مستند McCullin در اکتبر سال 2012 در کشور آمریکا تولید و در سال 2015 توسط استودیو تقریبا معروف British Film Company تولید و عرضه شد . از چندی از فیلم های پر فروش ساخته شده توسط استودیو British Film Company می توان از فیلم هایی هم چون Not Another Happy Ending محصول سال 2013 و همین طور فیلم مستند جدیده The Receptionist محصول سال 2016 نام برد . اگر از طرفداران هیجان و کشفیات و شناخت واقعییات و داستان های ساخته شده بر اساس واقعیت هستید ، میدانید که ژانر “مستند” به علت حقیقی بودن و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم های ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 با ساخته شدن یک نمایشه زنده بر اساس یک داستانه واقعی ساخته و ارائه شد و بعد ها به صورت گسترده تر در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند McCullin 2012 با کیفیت 1080p BluRay

– مشخصات فیلم مستند McCullin 2012 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : David Morris و Jacqui Morris

– استودیوی سازنده : British Film Company

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2012

– مدت زمان : 1 ساعت 31 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

McCullin 2012

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *