دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Mercury 13 2018

این فیلم مستند از زنان که در سال 1961 برای پرواز در فضایی آزمایشی مورد آزمایش قرار گرفتند، رؤیاهای خود را به نمایش گذاشتند، زمانی که فقط مردان برای فضانورد انتخاب شدند.این یک مستند جادویی از Mercury 13 است. زنان که برای تبدیل شدن به بخشی از برنامه آموزشی فضانورد ناسا مبارزه کردند، در نهایت به دلیل استانداردهای غیرقابل انکار رد شدند.اتحاد جماهیر شوروی (روسیه) قبل از اینکه Sally Ride اولین آمریکایی به فضا در شاتل فضایی بود، دو زن را به فضا پرتاب کرد. از آن زمان به بعد، تراژدی چهار زن را در حوادث فضایی پرواز، از جمله سه آمریکایی و یکی از هندوستان اعلام کرده است. دومین زن آمریکایی به فضا، جودیت رزنیک، زندگی خود را در فاجعه چلنجر از دست داد و از لحاظ فنی اولین فضانورد زن است که زندگی خود را در حادثه فضایی پرواز از دست می دهد. در کنار او، کریستا مک آلیف، سومین زن آمریکایی در فضا، اولین فضانورد غیر فضانورد بود، اما اولین معلم فضایی بود. هر دو در طی برافروختگی فوت کردند و به عنوان شاتل چلنجر “Go for a Throttle Up” بود. دو زن دیگر که از بین رفتند، در شاتل کلمبیا از بین رفته بودند. کاپیتان نیروی دریایی ایالات متحده و پرواز جراح لورل بلر سالتون کلارک و مهندس هوافضایی کالپانا چاولا، هر دو ماموریت متخصص در شاتل کلمبیا بودند. چاولا اولین زن هند از فضا بود و دومین ماموریتش در فضا بود. اولین مأموریت چاولا نیز در کلمبیا بود. ماموریت 16 روزه کلمبیا اولین ماموریت کلارک در فضا بود….

Mercury 13 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی David Sington و  Heather Walsh و با حضور ستارگانی همچون Bill Clinton, Hillary Clinton, Jerrie Cobb. ساخت کمپانی نام آشنای آمریکایی  Fine Point Films که در تاریخ 20 April 2018 اولین بار دز کشور آمریکا اکران شد.

اطلاعات فیلم مستند Mercury 13 2018 :

کارگردان : David Sington, Heather Walsh

نویسنده : —

ستارگان :Bill Clinton, Hillary Clinton, Jerrie Cobb

محصول کمپانی : Fine Point Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 20 April 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 18 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10

Mercury 13 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *