دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Night and Fog 1955

یکی از زیباترین تصاویری از وحشت اردوگاه های تمرکز نازی ها. فیلم در سال 1955 در چندین اردوگاه کار اجباری در لهستان فیلم گرفته شده است. این فیلم فیلم های جدید و رنگی سیاه و سفید را با کیسه های سیاه و سفید، فیلم های متحدان پیروزی و فیلم ها ترکیب می کند تا داستان نه تنها از اردوگاه ها، وحشت غیر انسانی وحشیانه مرد است.شب و مه یک مستند است که جایگزین بین گذشته و حال است، با استفاده از هر دو سیاه و سفید و رنگ فیلم. قسمت اول شب و مه را نشان می دهد بقایای آشویتس در حالی که راوی میشل بوکه توصیف ظهور ایدئولوژی نازی است. این فیلم همچنان با مقایسه زندگی شوتزاستافل با زندانیان گرسنه در اردوگاه ها ادامه می یابد. Bouquet سپس سادیسم را که به زندانیان محکوم شده است، از جمله شکنجه، آزمایشات علمی و پزشکی، اعدام و تجاوز به عنف اعمال می کند. بخش بعدی به طور کامل در سیاه و سفید نشان داده شده است و تصاویر اتاق های گاز و شمع ها را نشان می دهد. موضوع نهایی فیلم، نشان دادن آزادی کشور، کشف وحشت اردوگاه ها و پرسش از مسئولان آنها است.

night and fog 1955.www.download.ir

شب و مه (فرانسه: Nuit et brouillard) یک فیلم کوتاه مستند کوتاه سال 1956 است. ده سال پس از آزادسازی اردوگاه های کار اجباری نازی، کارگردانی آئین رنایس انجام شد. عنوان از Nacht und Nebel مشهور (آلمانی برای “شب و مه”) برنامه ربودن و ناپدید شدن ها توسط نازی ها در 7 دسامبر 1941 تعیین شده است.این مستند ویژگی های زمینه های رها شده آشویتس و مجدانک را در حالی که زندگی زندانیان در اردوگاه ها را توصیف می کند. شب و مه در همکاری با ژان کایرول، یکی از بازماندگان اردوگاه کار اجباری Mauthausen-Gusen، ساخته شد. موسیقی موسیقی متن توسط Hanns Eisler ساخته شده است.

اطلاعات فیلم مستند Night and Fog 1955 :

+ کارگردان : Alain Resnais

+ نویسنده : Jean Cayrol

+ ستارگان : Michel Bouquet, Reinhard Heydrich, Heinrich Himmler

+ محصول کمپانی : Argos Films

+ ساخت کشور : France

+ زبان : French

+ ژانر :  Documentary | Short | History | War

+ مدت زمان : 32 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.6/10

Night and Fog 1955

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *