دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Obit. 2017

Obit اولین فیلم مستند است که به دنیای روزنامه نگارها می پردازد، از طریق میز ملاقات نیویورک تایمز. نویسندگان در مصاحبه با آنها تحقیق و تهیه کنندگی نامه ها، از جمله یکی برای ویلیام P. Wilson، که مربی جان F. Kennedy در بحث های تلویزیونی تاریخی خود را با ریچارد نیکسون،و یکی برای دیک غربی، که تبلیغاتی سرچشمه برای آلکا Seltze در طول راه برای بسیاری از افراد دیگر بحث می شود، همراه با کلیپ های فیلم های زندگی خود. نویسندگان در جلسات سرمقاله شرکت می کنند و برای رسیدن به اهداف خود برای مهلت ارسال مجله 6 بعد از ظهر تلاش می کنند. نگهبان فردی از پرونده های مرتضی تایمز، بیش از حد عظیم برای حرکت به ساختمان جدید کاغذ، عملکردهای آن را شرح می دهد و برخی از گنجینه های آن، از جمله “پیشرفت ها” را نشان می دهد – قبل از اینکه یک فرد می میرد و در یک کابینه ضبط قفل شده نگه می دارد . یکی از آنها در سال 1931 برای الینور اسمیت، هواپیمای اولیه که تایمز تایمز می توانست در سقوط هواپیما جان خود را از دست بدهد، آماده شد. هنگامی که او در سال 2010 درگذشت، سن 98 سالگی، وی پس از 80 سال، تقریبا 80 سال پس از آن نوشته شده بود.

Obit.2017.www.download.ir

این فیلم به طور کلی ستایش انتقادی بالایی را دریافت کرده است. Obit در حال حاضر امتیاز 92٪ در گوجه فرنگی روت شده است. سرگرمی هفتگی Obit را در گزارش ده ساله خود در دهمین فیلم سال 2017 ذکر کرده است و آن را “یک جشن جادویی جادویی و جذاب زندگی در هر شکل” می نامد. جیم سیمور، ناشر منتقدین، در انتخاب نیویورک تایمز انتخاب کرده است و ژن سیمور، ناظم خارج آن را نوشت: “این بسیار متواضع، قابل توجه است، بی نظیر و بی نظیر است.” در زیر روشنایی اتاق خبر، دوربین ها به شدت روی شانه نویسندگان و سردبیرانی که با آنها کار می کنند، مهلت ها، جمع آوری حقایق و به دست آوردن چشم انداز در به تازگی متوفی. و از Obit می افتد سپاسگزار است که این مقاله در اختیار تیمی از انسان ها، افراد با استعداد است که مراسم یادبود مرده یک هنر پر جنب و جوش، پایدار.

اطلاعات فیلم مستند Obit. 2017 :

کارگردان : Vanessa Gould

نویسنده : —

ستارگان : Bruce Weber, William McDonald, Margalit Fox 

محصول کمپانی :  Green Fuse Films, Imperfect Films, Mystic Artists Films Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 15/ April /2016

مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10 — Meta 72% — RoTo 92%

Obit. 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *