دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Patient Seventeen 2017

ملاقات یک جراح که ادعا می کند که ایمپلنت های بسیار پیشرفته را حذف می کند، میکروچیپ های نانو تکنولوژی که توسط بیگانگان وارد شده اند، غیرممکن است که مانیتور ما را کنترل کند. کشف دنیای آدم ربایی ها، انتقال موج های اسکالر و برنامه ای برای مطالعه و یا دستکاری در نژاد بشر است. مسلح با یک بیمار، یک اسکنر، چراغ سیاه و یک میله یاب؛ ما به دنبال تأیید صحت این ادعای فناوری ایمپلنت بیگانه هستیم.”روزنامه نگار تحقیقی” دلسوزانه یک مستند می سازد که ورنر هرزوگ را در قبر خود با فقدان عینیت و بی طرفی می کند. از بعضی از داروهای ضعیف (“هفتاد بیمار”) پیروی می کند که احتمالا بدترین دوستان را متقاعد کرده است که در ایمپلنت بیگانه ای در پای خود دارد. بنابراین او هر چه شخص صالحه می کند و می خواهد برای دیدن دکتر راجر لیور، که از پدیده ای برای انجام همان جراحی های غیر ضروری که او در حال بررسی این فیلم است، متوقف شده است. او با استفاده از یک سنجد و یک سونوگرافی، با استفاده از خنده، این ضرب و شتم ضعیف را متقاعد می کند که شی را از بین ببرد. او سپس جسم تحت یک میکروسکوپ الکترونی بررسی می شود که در آن … هشدار اسپویلر … نتایج غیرقابل حل است. این مستند خوب بود فقط برای تعصب تایید ساخته شد….

Patient Seventeen 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی  eremy Kenyon Lockyer Corbell و نویسندگی eremy Kenyon Lockyer Corbell ، با حضور ستارگانی همچون Patient Seventeen, Roger Leir, Steve Colbern . این مستند ساخت کمپانی JKLC Productions که برای اولین بار در تارخ 10 October 2017 به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند Patient Seventeen 2017 :

کارگردان : Jeremy Kenyon Lockyer Corbell

نویسنده : Jeremy Kenyon Lockyer Corbell

ستارگان : Patient Seventeen, Roger Leir, Steve Colbern

محصول کمپانی : JKLC Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : Englihs

ژانر : Documentary | Mystery

تاریخ انتشار : 10 October 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 8 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 3.5/10

Patient Seventeen 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *