دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Ram Dass, Going Home 2017

یک رویکرد عمیق و شاعرانه با نماد فرهنگی و روحانی رام داس، در خانه اش در مواجی به پایان عمر خود.رام دااس یکی از مهمترین شخصیت های فرهنگی دهه های 1960 و 70 است. رام دااس، یکی از پیشگامان پیسدلیلیک، نویسنده این کتاب «اکنون در حال حاضر، معلم معنوی محبوب» و مدافع سخنگو برای آگاهی مرگ و مرگ است، اکنون نزدیک به پایان زندگی است.از آنجا که رنج یک سکته مغزی زندگی را بیست سال پیش، او در خانه خود در مونی زندگی می کرد و عمیق تر عمل معنوی او – که بر عشق و ایده او در مورد ادغام با محیط اطراف و همه چیزهای زندگی متمرکز است.این فیلم در یک سبک سینمایی ظریف، فیلم خلاصه ای از یادگیری و آگاهی زندگی خود است و در نهایت مدیتیشن شاعرانه در زندگی، مرگ و سفر روح است.این مستند کوتاه کوتاه (31 دقیقه) تجربه ای برای حواس است. همه ارتعاش، همه نفس ها، لحظه ای در هر قاب احساس می شود. این فیلم مدیتیشن “بودن” را در طول زندگی روزمره خود با استفاده از ریمون داس نمی کند، طبیعت را تماشا می کند و نفس نفس می کشد، اصول معنوی صرفا به جای تدریس زندگی می کنند. ویرایش توسط Taryn گولد فوق العاده و بصری است، DP Calep سپپا یک کاراکتر منجربه در نشان دادن ما پالس زندگی در همه چیز، مدیر Derek Peck به دنبال قلب و روح خود را که منجر به یک فیلم پر از عشق است. با تشکر از شما برای این شاهکار کوچک! یک نفس در یک زمان. بهترین از شادی است که از رام دااس و کسانی که در اطراف او است منتشر می کند…

Ram Dass, Going Home 2017.www.download.ir

رام داس، Going Home یک پرتره کوتاه مستند کوتاه از رام داس 2017 است. این جایزه توسط آکادمی هنرهای رزمی و علوم به عنوان مدعی برای جایزه اسکار 2018 در موضوع کوتاه مستند برگزار شد.

اطلاعات فیلم مستند Ram Dass, Going Home 2017 :

کارگردان : Derek Peck

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Further Pictures

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Short

تاریخ انتشار : 6 April 2018

مدت زمان : 31 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10

Ram Dass, Going Home 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *