دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند red trees 2017 + کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.

منصفانه است بگویم شما هیچکدام از مستند های مربوط به هولوکاست مانند “درختان سرخ” را دیده اید که لزوما به عنوانی مستندی است ضعیف و کذب.مدیر مارینا ویلر (که با بریان الی و لنا تیلن همکاری کرده است) از کلیپهای آرشیو معمولی که از ناسین و اردوگاه اردوگاه کار اجباری ناشی می شود،  تیراندازی همچنین در لندن و در برزیل برگزار شد، جایی که ویلیج خانه خود را پس از جنگ به راه انداخت. گزیده ای از خاطرات آلفرد گفته می شود که چگونه خانواده آلفرد از شغل نازی ها در چکسلواکی جان سالم به در بردند، عمدتا به این دلیل است که پدرش فرمول اسید سیتریک، مواد غذایی نگهدارنده غذای محبوب را در آن زمان کشف کرده است. به علت دانش ارزشمند خود در زمینه شیمی، ویلیس یکی از تنها 12 خانواده یهودی بود که در پایان جنگ جهانی دوم در پراگ بودند. به زودی پس از پایان جنگ، خانواده فرار کرد به برزیل، جایی که آلفرد بعدها حرفه ای را در معماری آغاز کرد. ویلیر نیز در صدای شخصی خود، که بر فرزندانش، زندگی او در انگلستان و شیفتگی او با گذشته پدرش، پوشیده است، می پوشد.مارینا ویلر (Cartas da Mée)، فیلمساز برجسته برنده، یک مقاله بصری مهیج را ایجاد می کند، زیرا او خانواده خانوادگی پدرش را به عنوان یکی از تنها دوازده خانواده یهودی که برای نجات اشغال پاریس در جنگ جهانی دوم، زنده ماند، ایجاد می کند. فیلم سوزان چارلون (شهر خدا) نامزد جایزه اسکار است و فیلم از اروپای شرقی به رنگ و نور آمریکای جنوبی نقل مکان می کند و از طریق صدای پدر آلفرد ویلیر (همانطور که توسط تیم تمپوت اسمیت، کوانتوم آرامش)، که شاهد کابوس های بوروکراتیک، حمل و نقل و خودکشی بود، اما جان سالم به در آوردن یک زندگی پس از جنگ به عنوان یک معمار در برزیل. همانطور که جهان با بحران پناهندگان کنونی مبارزه می کند، RED TREES یک نگاه به موقع در خانواده ای است که توسط جنگی که در سراسر اقیانوس صلح پیدا می کند، محاصره شده است.

red trees 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کمپانی Cohen Media Group و به کارگردانی Marina Willer و نویسندگی Brian Eley, Leena Telén برنده جایزه مستند سانفرانسیسکو نیز شده است.

اطلاعات فیلم مستند Red Trees 2017 :

+ کارگردان : Marina Willer

+ نویسنده : Brian Eley, Leena Telén

+ ستارگان : —

+ محصول کمپانی : Cohen Media Group

+ ساخت کشور :  UK

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ تاریخ انتشار :  15/ September /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 27 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.4/10

Red Trees 2017

به روز رسانی :

1397/02/11 -- کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *