دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Rush: Time Stand Still 2016

محبوبیت یک گروه راک اغلب می تواند در جاده ساخته شود. این همان روشی است که راش طی 40 سال گذشته خود انجام داده است. ساخت یک لینک با طرفداران خود را که آنها را از طریق آلبوم های طلا و پلاتین بی شماری و، در نهایت، به تالار مشاهیر راک. اما … اگر این رابطه منحصر به فرد و متقابل بین راش و طرفداران متعهد شما تغییر کند … شاید برای همیشه … در ماه مه 2015، راش برای تور 40 ساله بیرون رفت و شایعاتی مبنی بر این بود که ممکن است آخرین سفر آنها در این نوع باشد. این در واقع ممکن است پایان زندگی آنها در جاده باشد. راش | زمان ایستاده هنوز یک مستند است که R40 تور را پوشش می دهد و روابط ویژه راش با طرفداران اختصاص داده شده خود دارد. دسترسی مستقیم به پشت صحنه به گروه و خدمه در سراسر تور ارائه زیرکانه های احساسی خام و زنده از این فیلم بلند مدت است. در هسته فیلم، طرفداران اختصاص داده شده راش هستند. رؤیای بی حوصله و حس مالکیت آنها به صورت کامل نمایش داده می شود، زیرا تور R40 به لندن می آید. داستان های شخصی برجسته اهمیت راش در زندگی خود و اثرات پایدار از فهرست گسترده خود را نگه می دارد. برای راش، آنها به سرعت تصدیق نقش طرفداران خود را در موفقیت خود را بازی، که باعث می شود این تور بسیار دشوار است. مصاحبه های کاندیدای با گدشی لی، الکس لیفسون و نیل پارت، این فیلم را به نتیجه ای عاطفی برای گروهی می رساند که شغل خود را با شیوه ای قدیمی ساخته است. یک نمایش در یک زمان…

Rush Time Stand Still (2016).www.download.ir

محصول 2016 میلادی کشور کانادا به کارگردانی Dale Heslip  و نویسندگی Dave Bidini که در تاریخ 3 November 2016 در آمریکا به نمایش درآمد. بودجه ساخت این فیلم مستند 750 هزار دلار بوده و استقبال خوبی مواجه گردیده است.تا کنون چندی و جند فیلم مستند در مورد این گروه موسیقی ساخته شده است.این اثر آخرین مستند درباره گروه موسیقی Rush بوده است.

اطلاعات فیلم مستند Rush: Time Stand Still 2016 :

کارگردان : Dale Heslip

نویسنده : Dave Bidini

ستارگان : Jillian Maryonovich, Geddy Lee, Alex Lifeson

محصول کمپانی :  Fadoo Productions

ساخت کشور : Canada

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 3 November 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3/10

Rush: Time Stand Still 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *