دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Saving Capitalism 2017

Saving Capitalism 2017 یک مستند در شبکه Netflix، وزیر کار سابق رابرت رایش، نکات مهم در کتاب خود را با همان عنوان برجسته می کند، در حالی که با آمریکایی های معمولی صحبت می کند که چگونه تغییرات در اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. این تجزیه و تحلیل موضعی در مورد اینکه چگونه دموکراسی آمریکا توسط نفوذ شرکت فاسد شده است، و این چیزی است که برای اقتصاد و متوسط آمریکایی ها معنی می دهد، برای افرادی که از همه نوارهای سیاسی استفاده می کنند، ضروری است.رابرت ريچ، سابق وزير اشتغال، از طريق ميانه غرب آمريکا سفر جاده اي را انجام مي دهد. رایش ایده های خود را در مورد سرمایه داری و نابرابری درآمد به اشتراک می گذارد و با آمریکایی ها از همه جنبه های زندگی صحبت می کند. در جهان امروز، مخالفت های سیاسی بیشتر از همیشه و همچنین نابرابری درآمد بزرگ است. رایش می خواهد بداند دقیقا چه چیزی سرمایه داری آمریکایی است. آیا نجات هنوز امکان پذیر است و اصلاحات مورد نیاز است؟….

Saving Capitalism 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Jacob Kornbluth و Sari Gilman که برای اولین بار در تاریخ 21 November 2017 در آمریکا به نمایش درآمد.

اطلاعات فیلم مستند Saving Capitalism 2017 :

کارگردان : Jacob Kornbluth, Sari Gilman 

نویسنده : —

ستارگان : Robert Reich

محصول کمپانی : Netflix Orginal Documentary

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  21 November 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

Saving Capitalism 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *