دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Score: A Film Music Documentary 2017

برای یک رسانه غالب بصری مانند سینما، اجزای موسیقی آن نقش حیاتی ایفا می کند، به خصوص نمره آن. در این همراهی موسیقایی ضروری، روح فیلم بیان شده است که آیا آن را به طور گسترده ای پر زرق و برق و یا قطعه های لری ظریف است. این مستند به بررسی نقش هنری این رشته موسیقی خاصی که فرآیند ایجاد هنری سینمایی و هنرمندان را به خود جلب می کند، به کار خود در این سهم اختصاص داده است. ما تاریخچه فرم را بررسی می کنیم و کارشناسی ارشد را که با دیدگاه هنری متمایز آن تعریف می کنیم، بررسی می کنیم. با انجام این کار، اجزای مختلف این فرآیند خلاق ظریف نشان داده می شود زیرا آنها یک اثر ترکیبی موسیقی را ایجاد می کنند که الهام بخش تقدیر مردمی موسیقی در تمام اشکال آن است، که به شیوه های قدیمی موسیقی به عنوان اجزای جدید خود در زندگی است.

Score A Film Music Documentary 2017.www.download.ir

یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2016 است که توسط مت اشریدر در مورد نمرات فیلم ها انجام می شود، شامل هانس زیمر، دنی الفمن، جان ویلیامز، کوئینسی جونز، راشل پورتمن، ترنت رزنور و دیگران است. این فیلم توسط Gravitas Ventures در تاریخ 16 ژوئن 2017 و بر روی Blu-ray منتشر شد و 5 سپتامبر 2017 دانلود شد.این فیلم الهام بخش امتیاز: پادکست، نمایش هفتگی در Podcasts اپل میزبانی شده توسط تولید کنندگان و برجسته آهنگسازان هالیوودی به عنوان مهمان، که راه اندازی شده 3 آوریل 2018.

اطلاعات فیلم مستند Score: A Film Music Documentary 2017 :

کارگردان : Matt Schrader

نویسنده : Matt Schrader

ستارگان : Hans Zimmer, Danny Elfman, John Williams

محصول کمپانی :  Epicleff Media

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 5/ September /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10 — RoTo 94% — Meta 67%

Score: A Film Music Documentary 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *