دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Seeing Allred 2018

Gloria Allred، وکلای حقوق زنان، بزرگترین نامهای فرهنگ آمریکایی را به خود اختصاص داده است، زیرا پوشش اتهامات مربوط به تجاوز جنسی در رسانه ها شایع تر است.برای برخی، گلوریا Allred حریص، روح فمینیستی حساس به تئاتر رنگ ورو رفته است. برای دیگران او مؤثر ترین و بدون واهمه وکیل حقوق زنان در امریکا است. در این مستند صمیمی یک چیز مطمئن است: تعهد 40 ساله Allred به دفاع، حمایت و گسترش حقوق زنان غیرقابل انکار است و نفوذ او را دربرابر غیرقابل قبول است. این موضوع مربوط به مبارزه با تبعیض جنسیتی در فروشگاه های اسباب بازی، خشونت شریک در O.J. دادخواست سیمپسون، یا آزار و اذیت جنسی توسط دونالد تامپف، هر مورد شخصی است و فرصتی برای توضیح علت است. او در 75 سالگی به کشور سفر می کند و از عدالت خواسته است و سخنان بی نظیری در پله های یادبود لینکلن می گذارد. و در حالی که جنبش # MeToo در حال تعطیل شدن است و مردان قدرتمند از پایه خود سقوط می کنند، Allent آگاهانه می گوید: “مبارزه تازه آغاز شده است.”دیدن آلدر یک مستند درباره گلوریا آلدر، یک وکیل آمریکایی است که در مراسم تظاهرات معروف است و برای مشتریان خود طراحی شده است. این مستند توسط روبرتا گروسمن (Homeland: Four Portraits of Action Bibles) و سوفی سرتان (Mimi and Dona) کارگردانی شده است.این اسناد به خوبی ساخته شده است، با ویرایش عالی و موسیقی برای نگه داشتن کسی به طور مداوم سرگرم کننده است. این نیز دارای یک ساختار عالی است، با آللید داستان زندگی او را در قرار دادن از افراد دیگر، از ابتدا تا انتها است. این کمک می کند که آللد یک شخص جالب است و تا کنون از هر زمانی که به عنوان وکیل تبدیل شده است در بسیاری از پرونده های بالا مورد توجه قرار گرفته است.مشکل عمده این اسناد این است که آن 100٪ یک طرفه است. Allred یکی از بحث برانگیز ترین افراد در امریکا است.

Seeing Allred 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی ساخت کشور آمریکا و به کارگردانی Roberta Grossman و Sophie Sartain .مستندی کاملا سیاسی و که موضوع برابری زنان و مردان در اجتماع بررسی میکند.البته در بسیاری از نقد های وارد شده به این مستند داستای رئایی یک سو و یک طرفه حقانیت در طول داستان این مستند است که باعث شده ایجاد شک و شبهه در ذات مستند به وجود آورد.البته این یک نظر است و خود شما برداشت اصلی را خواهید کرد.

نامزد دریافت جایزه از جشنواره  بین المللی : Sundance Film Festival 2018

اطلاعات فیلم مستند Seeing Allred 2018 :

کارگردان : Roberta Grossman, Sophie Sartain

نویسنده : —

ستارگان : Gloria Allred, Lisa Bloom, Gloria Steinem

محصول کمپانی : —

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 9/ February /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 36 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

Seeing Allred 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *