دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Step 2017

داستان واقعی دختران مدرسه راهنمایی دبیرستان است که در قلب بالتیمور قرار دارد. این زنان جوان یاد می گیرند خنده، عشق و شکوفایی -مرحله و مرحله – حتی زمانی که جهان در مقابل آنهاست کار نمی ایستند. آنها توانسته اند معلمان، هم تیمی ها، مشاوران، مربیان و خانواده های خود را به رویاهای نهایی خود تعقیب کنند: برای قهرمانی قهرمانی و پذیرش در کالج. این همه مدرسه دخترانه آینده زندگی دانش آموزان خود را تغییر می دهد و هدف خود را برای ایجاد هر عضو از کلاس های عالی خود به کالج می پذیرد و فارغ التحصیل می شود، که بسیاری از آنها برای اولین بار در خانواده هایشان خواهند بود از لحاظ عاطفی الهام بخش، STEP حقیقت معنای خواهر و برادر را از طریق یک داستان از زنان جوان شجاع به ارزش تشویق برای آنها.

Step.2017.www.download.ir

این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2017 عرضه شد و در 4 اوت 2017 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم در روزهای نخستین بازپرسی از 29 نمایشگاه، 145000 دلار و سپس 185 هزار دلار از 278 تئاتر در دومین نمایشگاه خود ساخته است. روتین، فیلم دارای امتیاز تایید 95٪ بر اساس 79 نظر است، با امتیاز متوسط 7.8 / 10.سایت معتبری می گوید: “گام به داستان غم انگیز جمعیت دلسوزانه به طرز کاملا جذب می کند – و در حالی که با هوشمندانه ترکیب انواع تم ها دلنشین می شود.”در Metacritic، این فیلم دارای نمره میانگین 81 از 100، بر اساس 27 منتقد، مخاطبانی که توسط CinemaScore مورد ارزیابی قرار گرفتند، این فیلم میانگین درجه “A” را بر روی A + F را به دست آورده است.

برنده 8 جایزه و نامزد 20 جایزه از جشنواره های بین المللی 

اطلاعات فیلم مستند Step 2017 :

+ کارگردان : Amanda Lipitz

+ نویسنده : Amanda Lipitz

+ ستارگان : Gari McIntyre, Amanda Leonard, Blessin Giraldo

+ محصول کمپانی :  Epiphany Story Lab, Impact Partners, Stick Figure Productions

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر :  Documentary

+ تاریخ انتشار : 4/ August /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 24 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.8/10

Step 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *