دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Stop Making Sense 1984

در ابتدای فیلم، دیوید بیرن خواننده، با گیتار آکوستیک و پخش کننده کاست، به مرحله خالی با پس زمینه های برافراشته حرکت کرد. به تدریج، از آهنگ تا آهنگ، دیگر اعضای گروه به او پیوستند و صحنه تئاتر به تدریج ارتقا یافت. علاوه بر این، کارکنان منظره به عنوان بخشی از محیط نمایش داده می شوند و در فیلم هیچ مصاحبه ای با نوازندگان یا نظرات خارجی وجود ندارد و هیچ پرسنل عمده ای در این ابزار وجود ندارد. فقط در پایان مخاطبان نشان داده شده در دلیریم. در طول فیلم، 16 آهنگ در “Walking Heads” نشان داده شده است.او در طول آلبوم خود سخنرانی در Tonguessince سال 1983، الهام بخش فیلمبرداری Dem را از کنسرت گروه “Taking Heads” دریافت کرد. بنا به گفته دیم، “جنبه بصری این کنسرت به طور قابل توجهی فیلم بود. اعضای این گروه به طور کامل معرفی شدند، کاریزماتیک و هیجان انگیز به تماشای. من احساس کردم که غیر ممکن بود برای توصیف، چگونه می توان یک نوع داستان که در آن شخصیت ها با هر آهنگ جدید تغییر دهید. این چیزی بیش از یک کنسرت فوق العاده بود. من رفتم، نقل مکان کرد، تحریک و وسواس با این ایده که فیلم از آن خارج شود. »بعدها، دیوید برن اظهار داشت:« مهارت جاناتان این بود که کنسرت را به عنوان یک کار گروهی تئاتر تجربه کنید که در آن شخصیت ها و هوی و هوس آنها را نزدیک تر می کند مخاطبان، فرصتی برای دیدار با اعضای این گروه به عنوان مردم، هر کدام با شخصیت خاص خود را “.

Stop Making Sense.1984.www.download.ir

Stop Sense یک کنسرت سال 1984 است که توسط Talking Heads اجرا می شود. کارگردان جاناتان دیمه، در دسامبر سال 1983 در سه شب در تئاتر Pantages هالیوود به عنوان گروهی برای تبلیغ آلبوم جدید خود صحبت کرد. این فیلم برای اولین بار کاملا با استفاده از تکنیک های صوتی دیجیتال قابل توجه است. این گروه بودجه خود را 1.2 میلیون دلار افزایش داد. این عنوان از شعر آهنگ “دوست دختر بهتر است” می آید: “همانطور که بزرگتر می شویم و مانع از آن می شویم …”. این فیلم توسط لئونارد مالتین به عنوان “یکی از بزرگترین فیلم های سنگی که تا کنون ساخته شده” ستایش شده است و پلین کائل از نیویورکر آن را “… نزدیک به کمال” توصیف کرده است.

اطلاعات فیلم مستند Stop Making Sense 1984 :

+ کارگردان :  Jonathan Demme

+ نویسنده :  Jonathan Demme, Talking Heads

+ ستارگان : David Byrne, Bernie Worrell, Alex Weir

+ محصول کمپانی : Talking Heads, Arnold Stiefel Company

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Music

+ مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.9/10 — Meta 89% —Rotten 97%

Stop Making Sense 1984

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *