دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Symphony of the Soil 2012

سمفونی خاک، با استفاده از دانش باستانی و علم برش لبه، یک اکتشاف هنری از خاک معجزه آسا است. با درک روابط پیچیده و همبستگی بین خاک، آب، جو، گیاهان و حیوانات، ما به درک ماهیت پیچیده و پویایی این منابع گرانبها می پردازیم. این فیلم همچنین روابط انسانی خود را با خاک، استفاده و سوء استفاده از خاک در کشاورزی، جنگل زدایی و توسعه و آخرین تحقیقات علمی در مورد نقش کلیدی خاک در برآورده ساختن چالش های زیست محیطی زمان ما بررسی می کند. سمفونی خاك در چهار قاره كه شامل دانشمندان محترم و كاربران كشاورزي و پرورش دهندگان است، ارائهي جالب و جذابي است كه نشاندهنده امكانات كامل خاك و ايجاد گياهان سالم است كه انسان سالم را در يك سياره سالم زندگي مي كند.این مستند ما را از طریق شکل گیری، استفاده و تاریخ خاک به ما می دهد و یک مورد قانع کننده برای کشاورزی ارگانیک و برای فراموش کردن رفاه فن آوری است که واقعیت زیست شناسی خاک را نادیده می گیرد. این اطلاعاتی نیست که صنایع کشاورزی می خواهند مردم بدانند، از آنجا که مدل کسب و کارشان به ماشین آلات سنگین، مهندسی ژنتیک و روش های شیمیائی متکی است.بیشترین قانع کننده این است که بسیاری از پاسخ ها به مشکلات تولید مواد غذایی، آلودگی، تخریب محیط زیست و بیماری ها در اینجا و در حال استفاده است، اگر فقط مردم گوش می دهند، آگاهی می گیرند و عاقلانه خرید می کنند.من تا به حال برخی از ایده، اما نه به اندازه نشان داده شده در فیلم، اهمیت خاک. من واقعا نمیدانستم که راه حل مشکلات ما در درک ما چقدر خوب است اگر تنها بتوانیم راههایمان را تغییر دهیم.

Symphony of the Soil.2012.www.download.ir

محصول 2012 کمپانی Lily Films که در عرصه فیلم های مستند در زمینه ای محیط زیست فعالیت های ویژه ای دارد. کارگردانی این اثر بر عهده Deborah Koons که نویسنده اثر هم بوده است. این اثر برنده جوایز  :

Winner of the Merit Award for Scientific Information 2012 Montana CINE International Film Festival
Winner Best in Festival of the Life Sciences Film Festival 2012 Czech University of Life Sciences
Winner of the Food Award 2013 Cinema Verde Film Festival

اطلاعات فیلم مستند Symphony of the Soil 2012 :

کارگردان : Deborah Koons

نویسنده : Deborah Koons

ستارگان : Ignacio Chapela, Dan Barber, Vandana Shiva

محصول کمپانی : Lily Films

ساخت کشور : USA | UK | Norway | Egypt | India

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Adventure | History | Music | News

تاریخ انتشار : 11/ October /2013

مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.4/10

Symphony of the Soil 2012

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *