دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Bomb 2017

یک فیلم آزمایشی و موزیکال است که به بررسی واقعیت عجیب و غریب و ناخوشایند سلاح های هسته ای می پردازد. این یک نمره به یاد ماندنی توسط گروه الکترونیک / راک اسید است و تماشاگران را در یک سفر قدرتمند و عجیب و غریب از طریق فرهنگ و تکنولوژی سلاح های هسته ای می بیند. این بمب توسط “سرگرمی هفتگی”، “هیجان” توسط معاون و “تعجب انتزاعی” توسط ناظم نیویورک نامیده شده است “خیره کننده، آوانگارد … منحصر به فرد و خیره کننده”. این فیلم از همکاری بین کارگردان و ویرایشگر کوین فورد، هنرمند و فیلمساز Smriti Keshari، نویسنده و فیلمساز Eric Schlosser، هنرمند گرافیک استنلی دانوود، انیماتور پادشاهی Ludd، و طراح نصب طراحان متحد بصری، ظاهر شد. بیننده را در وسط داستان سلاح های هسته ای – ماشین های خطرناکی که تا کنون ساخته شده اند، قرار می دهد – از آزمایش تریتی در سال 1945 تا وضعیت فعلی سلاح های هسته ای در سال 2016. این فرهنگ فرهنگی را دربرابر سلاح های هسته ای بررسی خواهد کرد، الهام بخش و درخواست تجدید نظر که آنها هنوز هم اعمال می کنند. این عدم امکان کنترل این فناوری را بیان می کند. این بمب در مورد قدرت عظیمی از سلاح های هسته ای، جذابیت تاریک و تکنولوژی انحصاری، سیستم های کامپیوتری اختراع شده برای کنترل آنها، موشک ها و بمب افکن های ساخته شده برای حمل آنها، عمل انکار و محرمانه که آنها را حفظ می کند، نفوذ اجتماعی و فرهنگی از آنها، و مرگ عمیق آرزو می کنند در قلب آنها. مخاطبان شبیه سازی های بصری و شنیداری تست های هسته ای / برنامه ریزی / حملات و همچنین جنبه های تکنولوژیکی و فرهنگی سلاح های هسته ای را تجربه خواهند کرد. این بمب از فیلم های بایگانی، انیمیشن، متن، موسیقی و طراحی نصب، که در مقیاس وسیع است، تشکیل خواهد شد. تصاویر و داستان های پیش بینی شده غیر خطی، بزرگ، به یاد ماندنی و غیر قابل اجتناب خواهد بود.

An aerial handout photograph shows smoke and ash from an eruption in the Puyehue-Cordon Caulle volcanic chain near Osorno city in south-central Chile June 5, 2011. A volcano dormant for decades erupted in the Puyehue-Cordon Caulle volcanic chain in south-central Chile on Saturday, belching an ash cloud more than 6 miles (10 km) high that blew over the Andes and carpeted a popular ski resort in neighboring Argentina. Picture taken through a plane window. REUTERS/Air Force of Chile/Handout (CHILE - Tags: DISASTER ENVIRONMENT) FOR EDITORIAL USE ONLY. NOT FOR SALE FOR MARKETING OR ADVERTISING CAMPAIGNS. THIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY. IT IS DISTRIBUTED, EXACTLY AS RECEIVED BY REUTERS, AS A SERVICE TO CLIENTS

محصول 2016 میلادی کمپانی United Visual Artists به کارگردانی Kevin Ford, Smriti Keshari & Eric Schlosser به مدت 55 دقیقه در تاریخ  1/August /2017 در کشور آمریکا به نمایش درآمد.این مستند سبک خاصی از مستند است که به صورت موزیکال و ادغام کردن آن با صحنه هایی در مورد انفجار های هسته است به صورت انیمیشن شبیه سازی شده ، شما در وجود خود غرق می کند.یکی از ویژگی های این مستند موزیک بسیار تاثیر گذار آن است که توسط The Acid انجام شده است.

نامزد دریافت جایزه از جشنواره بین المللی : Sheffield International Documentary Festival 2017

اطلاعات فیلم مستند The Bomb 2017 :

کارگردان : Kevin Ford, Smriti Keshari

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی : United Visual Artists

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary|Music

تاریخ انتشار : 1/ August /2017

مدت زمان : 55 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10

The Bomb 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *