دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Dating Project 2018

نیمی از آمریکایی ها تنها هستند.شیوه ای که مردم برای یافتن و پیدا کردن عشق به طور اساسی تغییر کرده اند. قلاب ها، پیام کوتاه و فرهنگ رسانه های اجتماعی، چشم انداز قدمت عمیق را تغییر داده اند. دوستیابی سنتی تبدیل شده است “منسوخ شده”، با این حال مردان و زنان هنوز هم به دنبال روابط معنی دار هستند. مردم در عشق نا امید شده اند، اما آیا کسی واقعا می داند که چگونه در دنیای مجازی امروز متصل شود؟ پروژه زمانبندی یک فیلم جدید غیر داستانی از تهیه کننده اجرایی Steve McEveety (The Passion of Christ، Braveheart) است که توسط Paulist Productions، Mpower Pictures و Theatre Productions تولید شده است که به دنبال پنج تن از افراد 18 تا 40 ساله است. برای روابط معتبر و معنی دار. اسکریپت وجود ندارد هیچ بازیگر وجود ندارد این افراد واقعی هستند که سعی دارند عشق و شادی را در عصر کشیدن چپ یا راست پیدا کنند….

The Dating Project 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور آمریکا، به کارگردانی Jonathan Cipiti و ساخت کمپانی  Family Theater Productions با همکاری  Mpower Pictures و Paulist Productions که برای اولین بار در تاریخ  17 April 2018  در کشور آمریکا به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند The Dating Project 2018 :

کارگردان : Jonathan Cipiti

نویسنده : —

ستارگان : Kerry Cronin, Christopher Meehan

محصول کمپانی :  Family Theater Productions, Mpower Pictures, Paulist Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 17 April 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 11 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7/10

The Dating Project 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *