دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Force 2017

در داخل اداره پلیس اوکلند طولانی در معرض خطر قرار دارد، زیرا تلاش می کند با خواست های فدرال برای اصلاحات، قیام مردمی پس از وقایع در فرگوسن، MO، و یک رسوایی انفجاری مبارزه کند.یکی از رهبران جوان که به عنوان یک اصلاح طلب به عنوان یکی از اصلاح طلبان مورد تشویق قرار گرفته است، در حال تکمیل تحول در همان لحظه است که جنبش #BlackLivesMatter ظاهر می شود تا از پاسخگویی پلیس و عدالت نژادی در Oakland و در سراسر کشور تقاضای تقاضای پلیس کند.در همین حال، پلیس جوان در آکادمی یاد می گیرند چگونه در یک دوره جدید از شفافیت و حسابدهی پلیس پلیس شوند. و در خیابان، دوربین نزدیک به عنوان افسران تازه وارد و سربازان به طور یکسان به یک جامعه به طور فزاینده خصمانه روبرو است که در آن روایت دوئل هر مورد استفاده از نیرو را محاصره می کند. افسران مانند هرگز قبل از تماشای آنها به یک سیل ایستا از تماس های 911 پاسخ می دهند، نشان دهنده خلع سویه بین این که چگونه پلیس ها خود را ببینند و چگونه مردم آن را ببینند.علیرغم افزایش بی اعتمادی عمومی، OPD توجه ملی را به عنوان یک مدل اصلاحات پلیس بدست آورده است. اما درست همانطور که بخش در آستانه دستیابی به پیشرفت است، مردی که متهم به تبدیل بخش اداری در سراسر جهان است، بزرگترین چالش کار خود را بر عهده دارد، که نه تنها پیشرفت هایی را ایجاد می کند، بلکه قدرت خود را از این نهاد ….

The Force 2017.www.download.ir

نیروی یک فیلم مستند 2017 است که توسط پیتر نیکس کارگردانی شده است. این مستند دو سال از تلاش های اداره پلیس اوکلند را برای اجرای اصلاحات درمورد رفتارهای ناعادلانه پلیس و رسوایی ها در زمان افزایش ناآرامی های اجتماعی، اعتراضاتی که خواستار افزایش پاسخگویی پلیس و نظارت فدرال در حال انجام است توصیف می کند. این فیلم برنده جایزه مستند سازی در جشنواره فیلم ساندنس 2017 شد و جایزه گلدن گیت در جشنواره بین المللی فیلم سان فرانسیسکو 2017.

اطلاعات فیلم مستند The Force 2017 :

کارگردان : Peter Nicks

نویسنده : Linda Davis (story), Linda Davis

ستارگان : Cat Brooks, Jonathan Cairo, Ben McBride

محصول کمپانی : Co-Production of ITVS

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 29 January 2018

مدت زمان : 1 ساعت  و 32 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10 — RoTo 93%

The Force 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *