دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Game Changers 2018

Game Changers به داستان جیمز ویلکز – مربی نیروهای ویژه نخبگان و برنده نهایی جنگنده می گوید – همانطور که او در جهان به تلاش برای حقیقت پشت خطرناک ترین اسطوره دنیا می پردازد: گوشت برای پروتئین، قدرت و سلامت مطلوب لازم است . دیدار نخبگان ورزشکاران، سربازان ویژه، دانشمندان چشم انداز، آیکون های فرهنگی و قهرمانان روزمره، آنچه جیمز متوجه می شود دائما تغییر رابطه خود با غذا و تعریف او از قدرت واقعی را تغییر می دهد.

The Game Changers 2018.www.download.ir

جیمز کامرون مدیر اجرایی یک مستند درباره رژیم های گیاهی به نام “The Changers بازی” را تهیه کرده است.  عکاس سابق ملی جیوگرافی، Psihoyos تحسین گسترده ای را برای کارگردانی “Cove” دریافت کرد، یک نمایش بحث انگیز در مورد شیوه های ماهیگیری دلفین در ژاپن که جایزه اسکار برای بهترین ویژگی مستند در سال 2010 به دست آورد.محصول 2018 میلادی کشور که ساخت مشترک کمپانی های  ReFuel Productions, Oceanic Preservation Society, Diamond Docs می باشد. فیلم مستند Game Changers 2017 نامزد در یافت جایزه از جشنواره Hot Docs Canadian International Documentary Festival 2018 نیز می باشد.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند The Game Changers 2018 :

کارگردان : Louie Psihoyos

نویسنده : Mark Monroe, Joseph Pace

ستارگان : James Wilks, Arnold Schwarzenegger, Patrik Baboumian

محصول کمپانی : ReFuel Productions, Oceanic Preservation Society, Diamond Docs

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 19 January 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 28 ذقیقه

زیرنویس : — 

نمرات : IMDb 9.2/10

The Game Changers 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *