دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Hurt Business 2016

مبارزات بوکس را از نزدیک ببینید . این فیلم مستند در مورد ورزش های رزمی همچون بوکس ، ووشو و … می باشد . و از دیگر مباحثی که در این فیلم به آن اشاره می شود ارزیابی ورزشکاران و توانایی های آن هاست که در زمینه های مختلفی مثل بوکس، ووشو و … آن را به کار گرفته اند . این فیلم در سال 2016 ساخته شده است و در کشور آمریکا که پر از قهرمانان رزمی مخصوصا در رشته بوکس است تولید شده است . این مستند بهترین صحنه ها را در کنار هم جمع آوری کرده است تا بتواند مستندی پر هیجان را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد . نخستین مبارزه  بوکس یو اف‌ سی در سال ۱۹۹۳ در شهر دنور ایالت کلرادو برگزار شد . در این مسابقات مبارزان رشته‌های مختلف رزمی همچون بوکس، جوجیتسو برزیلی، تکواندو، کشتی، موی تای، کاراته، جوجیتسو در مبارزاتی با حداقل قوانین محدودکننده رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا مؤثرترین هنر رزمی در یک مبارزه واقعی مشخص شود اما مبارزان مسابقات یو اف‌ سی در مسابقات بعدی به استفاده از تکنیک‌های رزمی دیگر روی آوردند و این زمینه‌ ساز پیدایش یک سبک رزمی جدید شد که امروزه آن را با نام هنرهای رزمی ترکیبی می‌شناسیم .

دانلود فیلم مستند The Hurt Business (2016)

سایر توضیحات : بوکس یک ورش رزمی است که در آن دو نفر مبارز با پوشیدن دستکش در وسط یک رینگ به نبرد با یکدیگر می پردازند . بوکس توسط یک داور در چندین تایم دو تا سه دقیقه ای نظارت می شود . و هنگامی که یکی از مبارزان دیگر قادر به ادامه دادن مسابقه نباشد مربی آن مبارز با پرت کردن حوله این را به داور میگوید که باخت را قبول کرده است . اگر نتیجه مساوی شود داورها با توجه به اینکه کدام ورزشکار حرفه ای تر عمل کرده است به آنها نمره میدهد . بوکس یکی از معروف ترین بازی ها در روم باستان بوده است . با این تفاوت که در آن زمان برده ها را مجبور به این کار می کردند ولی الان مبارزان بعد از کلی تمرین و یادگیری توسط مربیان خود در مقابل یکدیگر قرار می گیرند . در این فیلم هم از بوکسورهای معروفی همچون Luke Adams ,Ben Askren ,Josh Barnett ,Charles Bernick ,Bruce Buffer ,Donald Cerrone که در این رشته مقام های زیادی آورده اند یاد شده ست و تعدادی از مبارزات آنان را برای شما مخاطبان عزیز ب نمایش گذاشته است .

دانلود فیلم مستند The Hurt Business 2016

مشخصات فیلم مستند The Hurt Business 2016 :

– ژانر : مستند

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2012

– مدت زمان : 1 ساعت 41 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDTV 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Hurt Business 2016

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *