دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Mars Generation 2017

The Mars Generation 2017 یک مستند فشرده بسته در مورد تاریخ و آینده مورد نظر سفر فضایی آمریکا است. این به خوبی ساخت یافته است، همانطور که در ابتدا شما را به چندین شرکت کننده در برنامه کمپ فضایی در هانتسویل، آلاباما معرفی می کند، سپس در رکورد تاریخی و وضعیت فعلی برنامه فضایی به عنوان موازی برای هر موضوع ترکیب می شود. برای مثال، کمپ ها ساخت و برنامه ربات را در حالی که بوباک فردوسی در مورد دهه خود به عنوان یک مهندس سیستم در ماموریت کنجکاوی مریخ صحبت می کند.مگر اینکه شما در حال حاضر در دانش ناسا خوب هستید – نه فقط فضا، اما تبدیل سیاسی و مالی از جزر و مد، جدول زمانی نوآوری ها و تدارکات آموزش، با تماشای این مستند، چیز جدیدی یاد خواهید گرفت. من یک مفهوم مبهم ارتباط بین ناسا و نازی ها داشتم، اما این مستند، پیوند جدایی ناپذیری بین این دو را با بخش گسترده ای درباره Wernher von Braun، سرباز اس اس و اسلحه ساز اصلی به هیتلر، قهرمان و معمار آمریکایی برنامه فضایی او حتی دارای یک دیزنی ویژه بود که در مورد فضا صحبت کرد که 42 میلیون آمریکایی با توجه بسیار مورد توجه قرار گرفتند.اطلاع رسانی به مردم تنها هدف تولید نسل نیست، فشار زیادی برای فروش اکتشافات فضایی به عنوان یک تلاش ارزشمند برای اختصاص منابع به آن وجود دارد. آن را بسیار آرام با افراد جوان آغاز می شود که اصرار دارند که هر چند ثانیه چند بار معرکه است. راج، یکی از نوجوانان برجسته، اعلام کرد: “داشتن یک مرد یا زن در مریخ بر روی مریخ راه می رود، فقط بدترین فکر من است.” یک بخش به سمت انتهایی است که در مورد همه راه ها صحبت می کند. ناسا اقتصاد ما را افزایش داده است. و زندگی روزمره از MRIs و CAT اسکن به دوربین های کوچک بر روی تلفن های همراه ما. در پایان مستند، این همه رویدادهای سطح انقراض و تغییرات آب و هوایی است که منجر به پایان بشریت می شود اگر ما به یک سیاره محدود نشویم. راه را برای صعود به سطح فروش خود، نشان می دهد!…

The Mars Generation 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Michael Barnett. این مستند توسط کمپانی Super Film ساخته شد و برای اولین بر روی شبکه خانگی Netflix در تاریخ 20 January 2017 قرار گرفت.مستند تاکنون برنده 2 جایزه بین المللی از جشنواره ی New Hampshire Film Festival 2017 نیز گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند The Mars Generation 2017 :

کارگردان : Michael Barnett

نویسنده : Michael Barnett, Michael Mahaffie

ستارگان : Bob Behnken, Alayna Bidlack, Niko Blanks

محصول کمپانی : Super Film

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 20 January 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10

The Mars Generation 2017

  • 5 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *