دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Work 2017

مجموعه ای در داخل یک اتاق یک نفره در زندان فولسوم، “کار” به دنبال سه مرد از خارج به عنوان آنها در چهار روز گروه عقب نشینی درمان با سطح و چهار محکومین شرکت کنند. در طول چهار روز، هر مردی در اتاق به نوبه خود در حال غرق شدن در عمق گذشته خود است. فرایند روشن و آشکار که مردان بازداشت شده بیش از انتظارات مردان آزاد است، آنها را خارج از مناطق راحتی خود و آنها را مجبور به دیدن خود و زندانیان به شیوه های غیر منتظره. “کار” یک نمایش قدرتمند و نادر از دیوار بلوک سیلندر، درب های فولادی و چاله های غیر انسانی در فرهنگ ما ارائه می دهد تا جنبشی از تغییر و رستگاری را نشان دهد که از آنچه ما به عنوان توانبخشی فکر می کنیم فراتر رود.

The Work 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا ، به کارگردانی Jairus McLeary و  Gethin Aldous و با حضور ستارگانی همچون Jairus McLeary, Gethin Aldous که در تاریخ 8 September 2017 برای اولین بار به نمایش درآمد. این مستند ساخت کمپانی Blanket Fort Media که توانسته در هفته اول فروش خود رکورد خوبی به جا بگذارد.

برنده و نامزد دریافت جایزه از جشنواره های :

Chicago International Film Festival 2017

Cinema Eye Honors Awards, US 2018

Sheffield International Documentary Festival 2017

SXSW Film Festival 2017

و …

اطلاعات فیلم مستند The Work 2017 :

کارگردان : Jairus McLeary, Gethin Aldous

نویسنده : —

ستارگان : Brian, Chris, Charles

محصول کمپانی :  Blanket Fort Media

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 8 September 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : RoTo 100% — IMDb 8/10

The Work 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *