دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند To Be a Miss 2016

در کشوری مشهور برای موفقیت در صحنه های بین المللی زیبایی، سه زن جوان برای شرکت در نهاد فرهنگی برجسته کشور خود مبارزه می کنند. اما به دست آوردن محل در مسابقه دوشیزه ونزوئلا کار آسان نیست. زنان باید رژیم های خسته کننده را تحمل کنند، به جراحی پلاستیک شدید رضایت دهند، و منابع لازم را برای تبدیل خودشان از شهروندان عادی به خانم های معروف و مشهور پیدا کنند. برای اینکه یک خانم یک مستند شخصیتی است که بیننده را از طریق کارهای داخلی کارخانه زیبایی مشهور ونزوئلا می بیند و خطرات و پاداش های مرتبط با این صنعت چند میلیارد دلاری را در بر می گیرد و در عین حال افشای ناسیونالیسم، آرمان های شخصی و نفوذ جرم رسانه ها برای زنان در کشور است. با این حال، در پشت جلوه های شگفت انگیز، یک تصویر پر از ابهام است که به معنی زن بودن در این کشور است. این صنعت زیبایی چند میلیارد دلاری ونزوئلا نشان داده است که نشان می دهد چگونه ملیت، آرمان های شخصی و رسانه های جمعی زندگی زنان عادی را تغییر داده است.

To Be a Miss 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی ، حاصل همکاری مشترک دو کشور Venezuela و USA  و به کارگردانی Edward Ellis و  Flor Salcedo که در تاریخ  1 August 2016 ئر کشور آمریکا به نمایش درآمد.ساخت کمپانی نام آشنای آمریکای جنوبی  Cooperativa Audiovisual Primeras Voces و با همراهی شرکت های  Mosaic Films, Tres Musas Productions توانسته مستندی قابل قبول ارائه دهد.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند To Be a Miss 2016 :

کارگردان : Edward Ellis, Flor Salcedo 

نویسنده : (Edward Ellis (co-writer), Flor Salcedo (co-writer

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Cooperativa Audiovisual Primeras Voces, Mosaic Films, Tres Musas Productions

ساخت کشور : USA | Venezuela

+ زبان :  Spanish | English

ژانر : Documentary | Drama | News

تاریخ انتشار :  1 August 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 24 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.4/10

To Be a Miss 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *