دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند TOWER 2016

1 آگوست 1966 روزی بود که بی گناهی ما در هم شکست . یک اسنایپر شوار بر آسانسور به سمت بالاترین نقطه از ساختمان دانشگاه Texas Tower رفته و شروع به شلیک گلوله می کند . او در یک رویداد غیر قابل تصور در مدت زمان 96 دقیقه از داخل دانشگاه افراد را گروگان می گیرد . مستند TOWER مجموعه ای از مدارک آرشیوی موجود از آن روز می باشد که به صورت انیمیشن این وقایع دراماتیک را روایت می کند . تمام صحنه های موجود در فیلم به صورت اول شخص بوده و در آن شهادت افراد مختلف اعم از شاهدین , قهرمانان و بازماندگان را مشاهده خواهیم کرد و بسیاری از وقایع که تا به حال به آن اشاره نشده است در مستند برج بازگو می شود . ترس , سردرگمی شاکله ی اصلی این مستند بوده که بدون شک پس از تماشای آن زندگی بسیاری از ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

دانلود فیلم مستند TOWER 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند TOWER 2016 توسط Keith Maitland کارگردانی شده است . این کارگردان جوان تا به حال تجربه ی ساخت 4 عنوان مستند دیگر را در کارنامه ی خود داشته که می توان به A Song For You: The Austin City Limits Story و The Eyes of Me به عنوان برجسته ترین آنها اشاره کرد . این فیلم مستقیما از روی عنوان مقاله ای در ماهنامه ی تگزاس مربوط به سال 2006 می باشد که نوشته ی Pamela Colloff بوده و ” 96 دقیقه ” نام دارد . بودجه ی ساخت فیلم مبلغ 98 هزار دلار بوده است و توانسته تاحدودی فروش خوبی داشته باشد .

دانلود فیلم مستند TOWER 2016

مشخصات فیلم مستند TOWER 2016 :

– ژانر : مستند – انیمیشن – جنایی

– استودیوی سازنده : Go-Valley

– محصول کشور : آمریکا

– امتیاز : 89/100

– تاریخ انتشار : 31 جولای 2015

– مدت زمان : 82 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : Wikipedia

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

TOWER 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *