دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Voyage of Time: Life’s Journey 2017

سفر زندگی یک فیلم حماسی، بلند پروازانه و بزرگ است. منحصر بفرد. نخستین تلاش در سبک مستند و کار زندگی برای ترنس مالیک (Tertiary Life، The Tree of Life، The Line of Thin Red Line Badlands) که شایعه شده است که از سال 1970 تاکنون کار کرده است. محصول نهایی سال ها آماده سازی و پیش بینی است: یک منظره سینمایی از تصاویر که سابقه جهان را ثبت می کند، یک مستند که ما را به تولد ستارگان، فوران و شکل گیری کهکشان ها و سیارات، اولین فرم ها زندگی بر روی زمین، مسیر انسان در مسیر جهان معاصر و حتی بیشتر. یک جشن منحصر به فرد از زندگی و یک برخورد آشناانه تجربه ای، از آنجا که بینندگان، همانطور که در تمام فیلم های مالیک، به استراتوسفر بیرونی به سرعت در حال افزایش است، اما اساسا آن را فرا می گیرند تا پاسخ ها را درون آنها بیابند.همه چیز متعلق به جهان از جمله زندگی است زمان برای شروع آن است. اما در اینجا می بینیم که این فقط در مورد زندگی در این مستند توصیف می شود. بنابراین در ابتدای زندگی ما، در سکوت، قبل از اینکه یک جهان وجود داشته باشد، قبل از شب یا روز، به تنهایی در سکوت که در آن هیچ چیز وجود نداشت، ما توسط ناشناخته تشکیل شد و ما به این مکان ناشناخته به نام زمین. ما در این سن به عنوان یک مبتدی چیزی در مورد این جهان نمی دانیم. بنابراین همه چیزهایی که دیدیم، چیز تازه ای برای ما بود. ما در مورد هر احساسی و هر صحنهیی که در آن حضور داشتیم تعجب می کردیم. شاید ما حتی در مورد جایی که ما می رویم شناخته نشده بودیم و شاید هرگز نمیتوانستیم دغدغه زندگی این دنیا را ببینیم. سپس ما فقط در یک رویا بودیم که شناور بودیم…..

Voyage of Time Life's Journey 2017.www.download.ir

سفر از زمان یک فیلم مستند آمریکایی IMAX سال 2016 است که توسط Terrence Malick تهیه شده است. گفته شده است که این فیلم یک بررسی از تولد و مرگ جهان شناخته شده است. Malick در بیش از چهل سال کار کرده است و توسط Malick خود را “یکی از بزرگترین رویاهای من” توصیف کرده است.سفر زمان در دو نسخه منتشر شد: یک دقیقه 40 دقیقه نسخه IMAX با روایت توسط براد پیت و یک نسخه 35 میلی متری طولانی نسخه کیت بلانشت نسخه ی بلند مدت برای سومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز برای رقابت برای شیر طلایی برگزیده شد.نسخه IMAX این فیلم در 7 اکتبر سال 2016 توسط IMAX Corporation و Broad Green Pictures منتشر شد.

برنده و نامزد دریافت جایزه از جشنواره های بین المللی :

Venice Film Festival 2016

Golden Trailer Awards 2017

اطلاعات فیلم مستند Voyage of Time: Life’s Journey 2017 :

کارگردان : Terrence Malick

نویسنده :  Terrence Malick

ستارگان : Cate Blanchett, Jamal Cavil, Maisha Diatta

محصول کمپانی :  (Sophisticated Films, Plan B Entertainment, Voyage of Time UG (haftungsbeschränkt

ساخت کشور :  France | Germany | USA

+ زبان : English

ژانر :  Documentary | Drama

تاریخ انتشار : 4/ May /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.4/10

Voyage of Time: Life’s Journey 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *