دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستنند Obey Giant 2017

Obey Giant 2017 مستند به شرح زیر است: “زندگی و کار هنرمند شپاراد فییری، رفتن عمیق به جهان از هنر خیابانی و نقش آن در سیاست و فرهنگ پاپ است. اطمینان غول پیکر به دنبال فریای از ریشه های خود را در پانک راک و اسکیت بورد، به نقش خود را به عنوان یکی از مشهورترین و تاثیر گذارترین هنرمندان خیابانی در جهان – از طریق پوستر اوباما “HOPE” و بحث و اختلافاتی است که آن را احاطه کرده است.زندگی و حرفه هنرمند خیابانی، تصویرگر، طراح گرافیک، فعال و بنیانگذار OBEY Clothing شپاراد فییری….

Obey Giant 2017.www.download.ir

Obey Giant 2017 : هنر و مخالفت شپاراد فییری یک فیلم مستند آمریکایی است که در 11 نوامبر 2017 به Hulu معرفی شد. کارگردان و تولید شده توسط جیمز مول، به بررسی زندگی و کار هنرمند خیابانی و طراح گرافیک شپاراد فییری می پردازد. این فیلم “زندگی فریلی را از دودل های آغازین خود به پوستر” امید “خود برای مبارزات انتخاباتی اوباما و مبارزات اوبایف می دهد.”

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی James Moll ، با حضور ستارگانی همچون Pedro Alonzo, Mr. Brainwash, Robbie Conal . این مستند ساخت کمپانی Allentown Productions وElysium Bandini Studios Thruline Entertainment که برای اولین بار در تارخ  11 November 2017 به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند Obey Giant 2017 :

کارگردان : James Moll

نویسنده : —

ستارگان : Pedro Alonzo, Mr. Brainwash, Robbie Conal

محصول کمپانی :  Allentown Productions, Elysium Bandini Studios, Thruline Entertainment

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  11 November 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 32 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10

Obey Giant 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *