دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی C# Essential Training: 1 Syntax and Object Oriented Programming لیندا

با یادگیری زبان برنامه نویسی #C شروع به ساخت برنامه های مایکروسافت نمائید. #C یک زبان برنامه نویسی سریع، توانا، و خلاق است و از ترکیب بهترین ویژگی های ++C و Java تشکیل شده است. آموزش C# Essential Training سایت لیندا به دو بخش تقسیم شده است تا شما بتوانید بر روی ویژگی های مورد نیاز خودتان تمرکز کنید. این دوره که بخش اول آموزش #C است اجزاء ضروری سینتکس را توضیح می دهد که شامل متغیر ها، رشته ها، عملگر ها، کلاس ها و متد ها می باشد. آقای Bruce Van Horn به شما نحوه ی ساخت یک کلاس درون یک کتابخانه ی قابل استفاده مجدد را توضیح می دهد که بعدا می تواند در یک رابط کاربری بکار برود. همچنین شما در این دوره مباحثی در مورد کپسوله سازی، ارث بری، و متدهای استثنا را یاد می گیرید که همگی باعث می شوند تا زبان #C به یک زبان برنامه نویسی شئ گرای عالی تبدیل شود. این دوره اولین و بهترین شروع یادگیری برنامه نویسی #C برای کاربران ویندوز است.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

C# Essential Training: 1 Syntax and Object Oriented Programming center

مشخصات فیلم آموزشی C# Essential Training: 1 Syntax and Object Oriented Programming :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Bruce Van Horn

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 14 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/17/2018

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

C# Essential Training: 1 Syntax and Object Oriented Programming

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *