دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه آموزشی Phlearn PRO Tutorials Collection 2015

هنر عکاسی دارای سه جنبهٔ علمی، صنعتی و هنری است . به‌عنوان یک پدیدهٔ علمی متولد شد، به‌شکل یک صنعت گسترش یافت و به عنوان هنر تثبیت شد. در این مجموعه آموزشی شما رتوش ترکیبی را فرا خواهید گرفت و این روش رتوش از ترکیب سازی عکس ها و تصاویر مختلف برای ایجاد و خلق تصاویر دیدنی و جذاب استفاده می شود . عکاسی نیز همچون دیگر هنرها و علوم، نیاز به ابزار و تجهیزات خاص خود دارد. برخی از ابزارها در ایجاد عکس نقش اساسی دارند و نبود آن‌ها فرایند عکسبرداری را ناممکن می‌سازد و بعضی دیگر به عکاس کمک می‌کنند تا علاوه بر سرعت عمل و صرفه‌جویی در زمان، تصویر بهتری را نیز ثبت کند. عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود .

این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است. روتوش یا پرداخت عکس شامل روشها و تکنیک های مختلف برای تغییر عکس و دستیابی به نتایج مورد نظر است.بسته به نوع روتوش و تکنیک های استفاده شده در آن، برخی از روتوش ها به عنوان نوعی هنر و خلق عکسی منحصر به فرد تلقی می شوند. روتوش اگر با کمک رایانه یا تجهیزات آن و نرم افزارهای تخصصی صورت پذیرد ، به آن روتوش دیجیتال می گویند. مجموعه آموزشی Phlearn PRO Tutorials Collection 2015 توسط یکی از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام Aaron Nace طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور Phlearn این آموزش را برای تمامی علاقه مندان به عکاسی ارائه کرده است . امیدواریم که از دانلود مجموعه فیلم آموزش ساخت تصاویر هنری از عکس ها در فتوشاپ لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Phlearn PRO Tutorials Collection 2015 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Phlearn

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدرس : Aaron Nace

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Phlearn PRO Tutorials Collection 2015 :

– شکستن قالب

– تاریک و نمایشی

– بهترین راه برای کاهش مو

– رتوش پرتره جادویی

– ضربه زدن با پا بر روی آب

– نگاه شگفت انگیز

– مادر طبیعت

– رتوش حرفه ای پوست

– اثر زخم

– بهترین دوستان

– ویرایش پرتره های تجاری

– ترکیب چندین Exposures در فتوشاپ

– ایجاد بافت پوست از ابتدا در فتوشاپ

– تاریک و دراماتیک

– مد

– سایه ها

– ستاره ها و مه

– بهترین راه برای برش دادن مو

– مرد آهنگر

– آخرین ورزشکار

– آیینه جادویی

– عکاس عروسی

– و غیره

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Phlearn PRO Tutorials Collection 2015

  • 2 replies
    1. reza says:

      سلام. فیلم اموزشی bakster توی این مجموعه هست؟ اگه هست توی کدوم پارته اخه من بیشتر اموزشای phlearn رو دارم و فقط همین لازممه. تشکر از سایت خوبتون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *