دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Falcon Collection

بازی کامپیوتر Falcon Collection یکی از مجموعه بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Spectrum Holobyte طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Retroism برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . فالکون از جمله بازی های نوستالژیک است که به تازگی مجموعه آن روانه بازار شده است .

خلاصه داستان : پرواز بر فراز آسمان ها و نبردهای سخت و نفسگیر انتظار شما را می کشند . مرگ هر لحظه شما را دنبال می کند و هیچ وقت دست از سر شما برنخواهد داشت . زمانی که سوار بر هواپیمای خود می شوید , آدرنالین و هیجان تمام وجود شما را فرا خواهد گرفت . موشک های جدیدی برای MiG 29 رسیده است . موشک ها شلیک می شوند و زوزه کشان به سمت هدف حرکت کرده و پس از برخورد تنها ویرانی به جا می گذارند . از همان اولین نسخه منتشر شده , فالکون به دلیل واقع گرایی مورد تحسین قرار گرفته شده است . مدل پرواز , زمین , سیستم های رادار  سلاح ها و تهدیدات واقعی هستند . هیچ سلاح ساختگی در این بازی وجود ندارد . بهترین پرنده F-16 است که در این بازی قابل دسترسی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

About: Falcon Collection includes the following:
– Falcon
– Falcon A.T.
– Falcon Gold
– Falcon 4.0

 

مشخصات بازی Falcon Collection :

نام بازی : Falcon Collection

نام بازی (فارسی) : مجموعه فالکون

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Spectrum Holobyte

منتشر کننده : Retroism

سبک بازی : شبیه ساز

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

پیوند : GOG

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *