دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Penumbra Collection

مجموعه بازی Penumbra Collection در سبک اکشن , ماجرایی , ترسناک می باشد که توسط استودیو Frictional Games ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر ساخته است . همانند بسیاری از کابوس های خوب , Philip مادر فوت شده ی خود را مانند یک شخص زنده می بیند . او در روز تشییع جنازه فقدان بسیاری را تحمل کرد . تا زمانی که او نامه ای از یک مرد مرده دریافت می کند . پدر فیلیپ قبل از اینکه او به دنیا بیاید خانواده را رها کرد همه گما می کردند که او مرده است حالا او از مرگ برگشته و سعی داشت تا دلایل خود را بیان کند . دری که روبه زندگی برای پدر او باز شده بود سوالات بیشتری برای او به وجود آورده و تمام سوالات او را به سمت Greenland راهنمایی می کند . فیلیپ سرنخ ها را دنبال می کند این تمام چیزی است که برای او باقی مانده . تنها نقطه ای از انسانیت در وجود او در نامه ی پدرش خلاصه می گردد . او در تلاش است تا با کنار گذاشتن بخشی از انسانیتش ترس را از بین ببرد . گیم پلی بازی Penumbra Collection دارای پازل های معمایی و محیطی اسرارآمیز می باشد . بازی دارای ویژگی هایی می باشد که با پیشروی در آن نه تنها دلسرد نمی شوید بلکه اشتیاق بهتری برای ادامه پیدا می کنید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Penumbra Collection

نام بازی (فارسی) : مجموعه ی سایه روشن

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2007

شرکت سازنده : Frictional Games

منتشر کننده : Frictional Games

سبک بازی : اکشن , ماجرایی , ترسناک

نوع فایل : ISO

  • 17 replies
    1. mostafa amirian says:

      ببخشید این نسخه Gog هست؟ ممنون میشم جواب بدید
      خیلی بازی کمیابیه، ممنون که گذاشتینش 🙏

      پاسخ دادن
    2. Fekri mahdi says:

      دوستان این بازی خیلی سخته و حوصله نیاز داره و بسیار عجیبه . در مورد سوال اون دوستی که گفته همه جا برفکی هست . اون اول بازیه و کامپیوتر شما هیچ مشکلی نداره باید در همون فضای برفکی حرکت کنید تا اینکه یک جعبه پیدا کنید

      پاسخ دادن
    3. احسان says:

      سلام من نصب کردم داخل بازی هم میره ولی شروع بازی که میشه داخل هر سه همین مشکل هست همه جا سفیده انگار برفکی هست چکار کنم ؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *